Underlige lyster!
Fra : Olaf

Dato : 16-06-03 15:05

Jeg er en fyr på 20 med nogle underlige lyster! Det irriterer mig
grænseløst at jeg ik kan få ført dem ud i livet! Jeg tænder blandt
andet på tanken om at blive tisset på! Det ophidser mig også at se
kvinder ryge! Så jeg kunne også godt tænke mig at ha sex med en pige
mens hun røg en cigaret!

Jeg tror det er de færreste piger der tænder på ovenstående. så hvad
skal jeg gøre? Tror i en prostitueret kan opfylde mine ønsker???

Det irriterer mig at jeg har sån nogen underlige lyster, når jeg ikke
kan få dem ført ud i livet... men efter at ha surfet lidt på nettet
(og nyhedgrupperne)har jeg fundet ud af at jeg bestemt ik er den
eneste! Der findes utallige sider, også betalingssider(!?), om ryger
fetish!

Jeg kunne godt tænke mig at høre, her til sidst, om nogen er jer
tænder på ryger fetish?

Mvh Olaf

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 16-06-03 15:30

[Olaf | 16 Jun 2003 07:05:10 -0700]

>Jeg tror det er de færreste piger der tænder på ovenstående. så hvad
>skal jeg gøre? Tror i en prostitueret kan opfylde mine ønsker???

Det vil du nok have nemt ved at finde, men det er ikke sikkert at du
bagefter føler at du fik en god oplevelse.

Find hellere en pige som du har lyst til at have sex med og som har lyst
til at have sex med dig - og spørg hende om hun måske har lyst til at
hjælpe dig med at få prøvet denne fantasi?

>Jeg kunne godt tænke mig at høre, her til sidst, om nogen er jer
>tænder på ryger fetish?

Personligt går jeg nok i den anden grøft

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 16-06-03 16:53

On Mon, 16 Jun 2003 16:30:14 +0200, Rene' Hjorth <rhjorth@spamcop.net>
wrote:

>Personligt går jeg nok i den anden grøft

???
ahh.... det er vist meget indforstået ... kan manden fra Jylland få
den skåret ud i pap :) ?

Mv.
Bo M Mogensen
--
går ud i mørket######alt hvad jeg ser er vibrerene atomer ...¤¤¤¤¤¤¤¤
KLiche ca 1980.

Fra : N/A

Dato : 16-06-03 22:09

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 16-06-03 22:09

[Fedt Mule | Fri, 13 Jun 2003 19:33:24 +0200]

>Tror René mener, at han ikke tænder på det! Han vil personligt have at
>de lader være med at ryge i sengen. Sådan forstod jeg den..

Jeps! Og alle andre steder man dyrker sex, naturligvis

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : PerX ...

Dato : 17-06-03 13:29

In article <a19fe6c14c7fc311faba31ac2ad508e7@free.teranews.com>,
chokmah@spamcop.net says...

> ???
> ahh.... det er vist meget indforstået ... kan manden fra Jylland få
> den skåret ud i pap :) ?

Han tænder på ikke rygere :)

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 16-06-03 17:46

On 16 Jun 2003 07:05:10 -0700, Olaf@bluemail.dk (Olaf) wrote:

>Jeg er en fyr på 20 med nogle underlige lyster!

Rolig nu der findes ikke underlige lyster kun dårlige forbindelse :)

> [...]

>andet på tanken om at blive tisset på! Det ophidser mig også at se
>kvinder ryge! Så jeg kunne også godt tænke mig at ha sex med en pige

jamen det kan du da nemet kik lidt rundt på de lokale bolder det
skulle kunne klares for en plow !

ja i eskidelgade tror jeg at jeg har set det til 2-300 !
i 1997

>Jeg tror det er de færreste piger der tænder på ovenstående. så hvad
>skal jeg gøre? Tror i en prostitueret kan opfylde mine ønsker???

klart !!!

>Det irriterer mig at jeg har sån nogen underlige lyster, når jeg ikke
>kan få dem ført ud i livet...

Ohh det ved jeg da ikke som rene skriver hvis du for en hvor der er
fortrolighed og det ellers køre så ....er det sgu da ikke meget at
gøre...... jeg er selv helt wild med at holde hende på balderne imens
hun piiiiiiiiiiiiiser og bare sider der på brædtet .... jeg kan ikke
forklare hvorfor det har ikke noget med urin at gøre men der er noget
fjernt og utroligt intenst over at VIRKELIGT skulle pisse så når det
lykkedes så glider man over i en anden vernden + det var den første
bemærkning jeg fik hvor jeg var HELT SOLGT
selv om det var på en mail så k jeg se dte for mig .....

>men efter at ha surfet lidt på nettet
>(og nyhedgrupperne)har jeg fundet ud af at jeg bestemt ik er den
>eneste! Der findes utallige sider, også betalingssider(!?), om ryger
>fetish!

ja måske samlet så er det måske nok så meget at se som ref... men jeg
vil som tommelfinger regl tro ryger er skæger ind ind ikke ryger.
Der er ikke det der hellige over dem .... !

>Jeg kunne godt tænke mig at høre, her til sidst, om nogen er jer
>tænder på ryger fetish?

Øhh nahh..jeg er ikke rigtigt med på hwa det er ??

Mv.
Bo M Mogensen
--
"Københavns Politivedtægt:§ 10.
Det er forbudt uden fyldestgørende grund at banke på porte, døre eller