The Sims Superstar
Fra : Miss.Spawn

Dato : 16-06-03 10:06

Hejsa er der nogen der ved hvor jeg kan hente en nocd til dette spil - jeg
har prøvet alle steder og kan bare ikke finde den håber virkelig at der er
en der kan hjælpe mig.

Fra : Per Nielsen

Dato : 16-06-03 10:08

"Miss.Spawn" <anne_elton@oncable.dk.nospam> skrev i en meddelelse
> Hejsa er der nogen der ved hvor jeg kan hente en nocd til dette spil - jeg
> har prøvet alle steder og kan bare ikke finde den håber virkelig at der er
> en der kan hjælpe mig.

http://www.gamecopyworld.com/

Vælg Game Index, The Sims, et voila.

Fra : Miss.Spawn

Dato : 16-06-03 10:11

Der har jeg også kikket og der er ingen nocd til Superstar

Fra : Per Nielsen

Dato : 16-06-03 11:21

> Der har jeg også kikket og der er ingen nocd til Superstar

Jo, men brug Jonas' link i stedet. Vælg Fairlight linket og download
zip-filen. Lav først en backup af filen Sims.exe i dit The Sims bibliotek.
Extract herefter Sims.exe fra zip-filen ned i The Sims biblioteket og sig ja
til at overskrive. Herefter kan du starte Sims op uden skiven. Virker fint
her.

Fra : Miss.Spawn

Dato : 16-06-03 12:03

> [...]
ja
> til at overskrive. Herefter kan du starte Sims op uden skiven. Virker fint

Jeg ved ikke om jeg gør det forkert men jeg kan ikke få det til at virke -
er der nogen mulighed for at du kan kontakte mig via ICQ 65921419 og hjælpe
mig

Fra : Per Nielsen

Dato : 16-06-03 13:31

"Miss.Spawn" <Miss.Spawn@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg ved ikke om jeg gør det forkert men jeg kan ikke få det til at virke -
> er der nogen mulighed for at du kan kontakte mig via ICQ 65921419 og
hjælpe
> mig

Jeg har kun MSN Messenger 6. Men jeg kan sende dig den pågældende Sims.exe
fil zipped, hvis du er interesseret. Fylder 1.432kb.

Fra : Miss.Spawn

Dato : 16-06-03 14:23

det må du meget gerne - du kan sende den til elton_larsen@msn.com

Fra : Miss.Spawn

Dato : 16-06-03 14:26

du skal nok adde mig også sende den over messenger - jeg tror filen er for
stor til at sende over hotmail

Fra : Per Nielsen

Dato : 16-06-03 14:49

> du skal nok adde mig også sende den over messenger - jeg tror filen er
for
> stor til at sende over hotmail

Jeg har desværre endnu ikke fundet ud af hvorfor, men jeg kan hverken sende
eller modtage filer gennem Messenger. Jeg prøver først lige at sende
zip-filen. Går det galt kan jeg i stedet splitte filen op med WinRAR. Har du
en winrar version 3.xx?

Fra : Per Nielsen

Dato : 16-06-03 14:59

> [...]
> eller modtage filer gennem Messenger. Jeg prøver først lige at sende
> zip-filen. Går det galt kan jeg i stedet splitte filen op med WinRAR. Har

Har lige fået en meddelelse tilbage om at e-mail'en ikke er ankommet. Har du
WinRAR 3.xx som nævnt, ellers download her:

http://www.rarsoft.com/download.htm

Der kan du også downloade en dansk version, hvis du hellere vil det.

Fra : Miss.Spawn

Dato : 16-06-03 15:39

Nu har jeg downloadet den så prøv om du kan sende den ellers kan du sende
den til min private e-mail adresse som er anne_elton@oncable.dk

Fra : Per Nielsen

Dato : 16-06-03 15:59

> Nu har jeg downloadet den så prøv om du kan sende den ellers kan du sende
> den til min private e-mail adresse som er anne_elton@oncable.dk

Puha, ikke engang vedhæftede filer på 400kb ville msn.com adressen
acceptere. Nu har jeg så sendt to e-mails til ovennævnte private adresse. Så
_nu_ skulle det vel kunne lykkes .........

Fra : Jonas R.

Dato : 16-06-03 20:33

SNIP
> Jeg har desværre endnu ikke fundet ud af hvorfor, men jeg kan hverken
sende
> eller modtage filer gennem Messenger.

Fordi du skal åbne nogle porte! Du sidder sandsynligvis på router eller
lign. ikke? Derfor er der lukket for porte til at sende/modtage og disse
skal åbnes!

Fra : Per Nielsen

Dato : 16-06-03 20:54

"Jonas R." <corolla.turboNOSPAM@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Fordi du skal åbne nogle porte! Du sidder sandsynligvis på router eller
> lign. ikke? Derfor er der lukket for porte til at sende/modtage og disse
> skal åbnes!

Jeg er på Cablemodem over fællesantenneanlægget, og min internetudbyder er
Arrownet. Jeg kører Win98SE fully upgraded, ud over det har jeg intet
foretaget mig. Jeg tror min udbyder har en firewall, router el.lign. (jeg er
ikke så meget inde i disse ting), som forhindrer visse former for trafik. Om
der ligefrem er lukket for trafik på visse porte skal jeg ikke kunne sige.
De par gange jeg har snakket med dem over telefonen har ikke givet mig
indtryk af at jeg der igennem ville kunne få en fyldestgørende forklaring på
problemet. Endsige måske få løst problemet. Men jeg prøver nu nok alligevel
en af dagene.

Fra : Jonas R.

Dato : 16-06-03 10:47

http://www.megagames.com/cracks/html/c908820_0.htm