Maling af trykimpræg. træterrasse
Fra : pusmand

Dato : 16-06-03 09:09

Jeg vil lige fortælle, hvordan jeg har behandlet min 3 år gamle terrasse,
for jeg er bare SÅ tilfreds med resultatet.

Algerfjerner blev spredt ud med vandkande m. spredebom for et par måneder
siden.
Højtryksrensede det med en Patio (eller hva den nu hedder) for 3 uger siden.
Gori 22 farveløs (uha hvor det slubrede) for 1 uge siden.
Og tilsidst Gori 44 trykimprægningsgrøn.

Det kan virkelig anbefales - træet ser ud som nyt! Men jeg kan selvfølgelig
ikke sige noget om holdbarheden - men det finder jeg ud af

Hilsen

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 16-06-03 16:38

"pusmand" <pusmand@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
selvfølgelig
> ikke sige noget om holdbarheden - men det finder jeg ud af

Altid dejligt at få overståen en GDS-opgave med et godt resultat, men...
Næste gang du skal fjerne alger så prøv med klorin, det er billigere og lige
så godt. Faktisk er hovedbestandelen i algerfjerner nemlig klor.

Mvh
Thomas Nørgaard
_____________________________________
This mail was scanned by Norton Antivirus

Fra : KPH

Dato : 17-06-03 20:42

DD. har jeg også afslutte min behandling af min trykimp. terrasse.
Først Almo algefjerner fra Jem & Fix billig og virker super.
Højtryksrenser 1 md. efter.
Og nu TræFix farveløs med pine farvepigment
Og jeg er også godt tilfreds..

Mvh
KPH