Lidt mere til "Græs/ukrudt i indkørsel"
Fra : pusmand

Dato : 16-06-03 09:00

Jeg har ladet mig fortælle, at man kan bruge eddike til at fjerne ukrudt
mellem fliser med..... 2 liter til 10 liter vand. Det kan jo da ikke være så
"giftig" som opskriften med eddikesyre. Men vil jo osse gerne ha, at det
fjerner udkrudtet Nogen, der har erfaring med den almindelige eddike??

Fra : Brian Larsen

Dato : 16-06-03 17:40

"pusmand" <pusmand@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> "giftig" som opskriften med eddikesyre. Men vil jo osse gerne ha, at det
> fjerner udkrudtet Nogen, der har erfaring med den almindelige

Vi bruger ren eddike til vores fliser .. virker ikke så godt på ukrudtet,
men mos er lige til at feje væk.

Mvh. Brian Larsen

Fra : Dan Andersen

Dato : 16-06-03 19:47

Vi bruger 1 liter eddikesyre 32% fra Netto til 10 liter vand. Virker
fortræffeligt.
Eddike er blot ekstra fortyndet (og gæret) eddikesyre
Mvh. Dan Andersen

Fra : Tappe & Bang-Mortens~

Dato : 16-06-03 22:37

"Dan Andersen" <dan@dbamott.dk> skrev i en meddelelse
> Vi bruger 1 liter eddikesyre 32% fra Netto til 10 liter vand. Virker
> fortræffeligt.
> Eddike er blot ekstra fortyndet (og gæret) eddikesyre

Hvordan gærer man eddikesyre?

mvh

Stig Bang-Mortensen

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 17-06-03 00:20

Tappe & Bang-Mortensen <sbm@mortensen.mail.dk> skrev i en

> "Dan Andersen" <dan@dbamott.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hvordan gærer man eddikesyre?
>
> mvh
>
> Stig Bang-Mortensen

Det gør man heller ikke, man gærer noget så lifligt og drikkeligt som
alkohol.....og sælger det i 8% koncentration, som er OK og billigere til
ukrudt end eddikesyre32%.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen