e-mail adresse i "til linien" i Outlook200~
Fra : Lars

Dato : 16-06-03 09:00

Kære jer,
Jeg har ledt længe efter funktionen men kan ikke finde den.

Hvordan får jeg e-mail adressen og ikke navnet til at stå i "TIL", "BCC" og
"BCC" linierne når jeg skriver mails - jeg bruger "kontaktpersoner" som
kartotek?

venlig hilsen

Lars

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 16-06-03 09:55

Den Mon, 16 Jun 2003 10:00:26 +0200, "Lars" <rap_63@hotmail.com> skrev:

> [...]
>"BCC" linierne når jeg skriver mails - jeg bruger "kontaktpersoner" som

Det er vel "vis som" i egenskaber for den enkelte kontaktperson der
bestemmer hvad der skal stå i "Til"-feltet.

Med venlig hilsen, Michael Pilgaard.

Fra : Lars

Dato : 16-06-03 11:27

hmmm.. den kan jeg ikke finde. Jeg har "arkiver som", men så skal jeg skrive
adressen i stedet for navnet.

vh

Lars

Fra : pre

Dato : 16-06-03 18:53

Pudsigt nok, for her er det lige omvendt. For at få navnet frem i stedet
for mail adressen skal jeg klikke i adressekartoteket og vælge Send Mail.
Mit eneste gæt er at Auto-komplettering ikke er aktiveret. Bemærk i øvrigt
at adressen kommer fra OE´s adressebog der som standard er alfabetiseret
efter fornavne.

pre