opgradering af asus A7V133
Fra : LHS

Dato : 15-06-03 15:48

Hejsa

Jeg købte for (ca.) 1 1/2 år siden købte jeg asus´ A7V133 bundkortet med en
Athlon 1200 processor og 768 mb pc 133 ram. Nu er atlon jo faldet lidt, men
jeg må indrømme jeg har ikke fulgt så meget med. Mit spørgsmål er hvor meget
kan jeg opgadere ? dvs. hvad kan jeg sætte i en socket a (passer sådan en
fætter her: AMD Athlon XP 2400+ (2000 MHz) Socket A 266 FSB ?) med pc 133
ram og socket a ?

Kan jeg sætte noget anden ram i mine dimm sockets ?

Jeg ville gerne opgradere lidt på bundkotet, dvs. bare sætte ny processor og
ram i på bundkortet, men hvor meget kan det trække ?

Lars HS

Fra : Veset

Dato : 15-06-03 16:34

Se her: http://www.a7vtroubleshooting.com/info/cpu/index.htm

--
Veset

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 15-06-03 17:38

"LHS" <shane@get2net.dk> wrote in message news:<bci11b$ht7$1@jarjarbinks.mobilixnet.dk>...
> [...]
>
> Jeg ville gerne opgradere lidt på bundkotet, dvs. bare sætte ny processor og
> ram i på bundkortet, men hvor meget kan det trække ?

Jeg er selv i fuld gang med samme.
Start med at kigge her:
http://www.asus.com.tw/support/cpusupport/cpusupport.aspx
Hvis du har mobo rev. 1.05. og bios 1007 kan du sagtens sætte en xp 2400 på.
Men den kan vist ikke sammen med de ram du har.
Og a7v133 kan ikke æde ddr-ram.