Soundtracket fra Vice City?
Fra : Thomas Hjort

Dato : 15-06-03 14:34

Nogen der ved om man kan score de sange der er med i Vice City som MP3?

Mvh Thomas

Fra : kr0oZe

Dato : 15-06-03 15:54

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der ved om man kan score de sange der er med i Vice City som MP3?

Du kan købe soundtracket til 399.

--
// Christian Kruse //
Skribent @ www.filmzonen.dk

Fra : Thomas Hjort

Dato : 15-06-03 16:14

"kr0oZe" <ckruse3@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
>
> Du kan købe soundtracket til 399.

Hvorledes? Sangene er da i spillet?

Mvh Thomas

Fra : Robert Eriksen

Dato : 15-06-03 17:11

Thomas Hjort wrote:
> "kr0oZe" <ckruse3@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvorledes? Sangene er da i spillet?

http://vicecityradio.com/store/international/
De enkelte stationer koster £10.99 og den samlede 7CD pakke koster £33.99

Men gad vide hvordan juraen egentlig er med hensyn til selv at rive dem
ud af spillet (hvis det da er muligt).
Man har vel allerede købt musikken én gang da man købte spillet.

/Robert

Fra : Thomas Hjort

Dato : 15-06-03 17:29

"Robert Eriksen" <roeBLÅBÆRGRØD@adr.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ud af spillet (hvis det da er muligt).
> Man har vel allerede købt musikken én gang da man købte spillet.

Det er jo netop det...

Mvh Thomas

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 16-06-03 08:24

Thomas Hjort wrote:
> "Robert Eriksen" <roeBLÅBÆRGRØD@adr.dk> skrev i en meddelelse

> Det er jo netop det...

Det er jo netop ikke det... man har købt rettighederne til at bruge spillet
på udviklerens præmisser, så hvis der ikke i EULA'en eller i manualen står,
at man må gøre det, så er det ikke lovligt.
Det ville nu ikke stoppe mig... :)

--
Jacob

I think one way the cops could make money would be to hold a murder
weapons sale. Many people could really use used ice picks.

Fra : Mogens

Dato : 15-06-03 17:18

On Sun, 15 Jun 2003 17:14:03 +0200, "Thomas Hjort"
<dsl54291@vip.cybercity.dk> wrote:

>Hvorledes? Sangene er da i spillet?

De er skam også udgivet på CD.
Jeg mener sættet fylder 7 CD'er.

http://www.bunker306.com/gta_music/vice_city_music.shtml

mvh Mogens

Fra : Ralph

Dato : 16-06-03 06:38

Fona og Fredgaard har det.

6 cd'er mener jeg at det fylder.

Så den i Fredgaard i Helsingør bycenter i Lørdags.

Ralph.

Fra : kr0oZe

Dato : 17-06-03 08:51

"Ralph" <Raprap@tdcadslxxx.dk> skrev i en meddelelse
> Fona og Fredgaard har det.
>
> 6 cd'er mener jeg at det fylder.

Der er faktisk 7:

V-Rock
Emotion
Wildstyle
Espantoso
Fever
Flash
Wave

Så der er ingen undskyldning for ikke at købe den. Bare
ærgerligt at de ikke fik VCPR med - jeg vil så gerne
"Press'e the issue" :)

--
// Christian Kruse //
Skribent @ www.filmzonen.dk

Fra : Ronny Nielsen

Dato : 20-06-03 17:59

> [...]
> Wave
>
> Så der er ingen undskyldning for ikke at købe den. Bare
> ærgerligt at de ikke fik VCPR med - jeg vil så gerne

Jeg kan godt blive helt distraheret af de sjove samtaler :D

Fra : Jógvan Lindenskov

Dato : 16-06-03 12:08

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Nogen der ved om man kan score de sange der er med i Vice City som MP3?

Kig i dk.binar og download det lille program jeg netop har postet.

Fra : Thomas Hjort

Dato : 16-06-03 13:51

"Jógvan Lindenskov" <quadro_jog@SPAMISEVILhotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> wrote in message
> >

> Kig i dk.binar og download det lille program jeg netop har postet.

Takker.

Mvh Thomas

Fra : Robert Eriksen

Dato : 16-06-03 17:34

Jógvan Lindenskov wrote:
> "Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> wrote in message

> Kig i dk.binar og download det lille program jeg netop har postet.

Tænkte jeg nok. Det er bare en lang smøre inkl. reklamer og snak hen
over musikken.
Så det er vist en tur forbi en CD-shop eller på Kazaa med en playlist
hvis man vil have det i brugbart format.

/Robert

Fra : Thomas Hjort

Dato : 16-06-03 17:43

> Tænkte jeg nok. Det er bare en lang smøre inkl. reklamer og snak hen
> over musikken.
> Så det er vist en tur forbi en CD-shop eller på Kazaa med en playlist
> hvis man vil have det i brugbart format.

Der er snak henover musikken fordi det skal afspejle radioprogrammer.

Hent numrende samlet her www.jigle.com (emule) søg efter "gta vice city
boxset OST" fylder ca. 550 mega.

Mvh Thomas

Fra : Robert Eriksen

Dato : 16-06-03 18:46

Thomas Hjort wrote:
> "Robert Eriksen" <roeBLÅBÆRGRØD@adr.dk> skrev i en meddelelse

> Der er snak henover musikken fordi det skal afspejle radioprogrammer.

Ja så meget kunne jeg godt regne ud
Man kunne måske have håbet på at snak og musik var i seperate filer som
så blev mikset under afspilning.

/Robert