program som anfy
Fra : Poul E Møller

Dato : 30-03-01 00:32

Hej

Findes de et progam som kan det samme som anfy, jeg tænker på lidt andre
menuer og den slags. eller er det dumt at bruge de script som programmer som
anfy laver
Hilsen Poul Møller

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-03-01 03:36

Fri, 30 Mar 2001 01:32:13 +0200, skrev "Poul E Møller"
<pollefyr@mail.dk>:

>Findes de et progam som kan det samme som anfy, jeg tænker på lidt andre
>menuer og den slags. eller er det dumt at bruge de script som programmer som
>anfy laver

Så vidt jeg ved er anfy noget java-ting og det er en dum ting at
bruge, da ikke alle kan se dem og sommetider også er tunge at hente.

Prøv, at se på sider, som f.eks. http://www.dynamicdrive.com og
http://bratta.com, om der ikke er noget, du kan bruge.

med venlig hilsen
Knud
--
som er dødtræt af hjemmesider med SMS-sendere...
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 24. marts 2001.

Fra : Poul E Møller

Dato : 30-03-01 11:30

Det er helt rigtig men dem jeg laver hjemmeside for vil gerne have lidt gejl
på siden og jeg har prøvet at advare dem, men de synes nu vi skal prøve
aligevel. Det værste er bare at det er en side med salg af reservedele til
biler og der er folk da slet ikke intresseret i at se en masse gejl.
Hilsen Poul Møller