Emacs mode
Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 15-06-03 09:39

Hej

Jeg skal indtaste en rum mængde data, men antallet af mulige
indtastninger er begrænsede. Derfor vil jeg høre om der findes
en emacs mode der kan gøre noget i stil med følgende

Thomas (indtaster hele thomas)
T (da der indtil videre kun er indtastet Thomas, kommer der et bip
da T kun matcher Thomas. Jeg trykker retur og T bliver ekspandet
til Thomas)
T (da der indtil videre kun er indtastet Thomas, kommer der et bip
da T kun matcher Thomas. Jeg skriver im og der står Tim)
Ti (da Ti kun matcher Tim indtastningerne, osv, osv)

Altså noget kontekst sensitivt indtastning. Nogle der ved om det findes?

Thomas

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 15-06-03 13:13

"Thomas S. Iversen" <zensonic@zensonic.dk> writes:

> Altså noget kontekst sensitivt indtastning. Nogle der ved om det findes?

Kig i manualen under abbrev-mode. Jeg ved ikke om det kan det du skal bruge.
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://unixsnedkeren.dk - Unix, Java, Web, Netværk, Århus

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 15-06-03 13:28

In article <kkfzmby1wx.fsf@mimer.null.dk>, Thorbjoern Ravn Andersen wrote:

> Kig i manualen under abbrev-mode. Jeg ved ikke om det kan det du skal bruge.

Ikke helt, men det skal jeg nok kunne få den til herfra.

Takker.

Thomas, Vanløse