flæskesteg på kuglegrill?
Fra : Per H

Dato : 15-06-03 07:59

Er her en der kender opskriften på at grille en flæskesteg på en
kuglegrill.?

Kunne ikke finde bedre gruppe.

Mvh.
Per Hansen
icq 8212837

Fra : Bjarne

Dato : 15-06-03 08:28

In article <k66oevcdbrt778fantmenl568rpv8sc0q4@4ax.com>,
   Per H <phbyg@privat.dk> writes:
> Er her en der kender opskriften på at grille en flæskesteg på en
> kuglegrill.?
Sørg for at grillen er HELT varm inden stegen bliver lagt i. Omkring
220 grader.

Stegen skal skal have 1 time/kilo. Så er den klar.

Brug eventuelt et elektronisk stegetermometer. Sådan et koster under 200kr og
så er der ikke noget gætværk. Ledningen er lige til at trække ud gennem
et af udluftningshullerne.

En flæskesteg skal have indtil den er 70 grader inde i midten, derefter skal
den hvile mindst en halv time.

Velbekomme.

mvh,
Bjarne

Fra : Per H

Dato : 15-06-03 09:40

On 15 Jun 2003 07:27:44 GMT, bjb@INGENSPAMc.dk (Bjarne ) skrev:

>Sørg for at grillen er HELT varm inden stegen bliver lagt i. Omkring
>220 grader.
>
>Stegen skal skal have 1 time/kilo. Så er den klar.
klip..

Tak til jer begge. jeg forsøger i aften .
Mvh.
Per Hansen
icq 8212837

Fra : p. e. andersen

Dato : 15-06-03 10:20

On Sun, 15 Jun 2003 10:39:33 +0200, Per H <phbyg@privat.dk> wrote:

>klip..

Et alm. stegetermometer kan let placeres så det er synligt gennem
luftventilen.

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 15-06-03 08:35

Per H wrote:
> Er her en der kender opskriften på at grille en flæskesteg på en
> kuglegrill.?
>
> Kunne ikke finde bedre gruppe.

Måske kan du finde noget her (Glæsels side)
http://www.bruglaaget.dk/

Se evt. "Grillskolen"

Carsten

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 15-06-03 10:13

Per H <phbyg@privat.dk> writes:

> Er her en der kender opskriften på at grille en flæskesteg på en
> kuglegrill.?
>
> Kunne ikke finde bedre gruppe.

Nu har du fået svar, men ellers ville dk.kultur.mad+drikke være et
godt bud.

Mvh Trine

http://www.triane.dk, billig overnatning i Nordjylland
http://www.bierstedjuletraeshandel.dk, æresporte og gran

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 15-06-03 15:30

"Per H" <phbyg@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Er her en der kender opskriften på at grille en flæskesteg på en
> [...]

Næste gang så prøv evt.: news:dk.kultur.mad+drikke
Der er der masser der har opskrifter
Mvh
Thomas Nørgaard
This mail was scanned by Norton Antivirus