Skærme
Fijala 3554
Acer 732 DVI MSI GF44o-Sapphirre Radeon 97~
Fra : Torben Frederiksen

Dato : 14-06-03 22:55

Hej NG...

Jeg vil lige fortælle om min kamp med DVI på Acer732. Jeg har et MSI GF4
44oo Grafikkort og har prøvet alt
installeret om, det virkede ikke, så prøvede jeg at monterer DVI kablet mens
den var startet op med VGA kablet.
Det kunne godt lade sig gøre (jeg gik ind under opsætning af skærmkort,
indstillinger, og valgte digital output )
DVI opsætningen kørte perfekt lige ind til at jeg ville genstarte.
GF4 44o og formentlig også andre GF Grafigkort starter op i 75Mhz, ligemeget
hvad jeg gjorde kunne jeg ikke få
den til at starte op i 60Mhz.

Humm.... vidste ikke lige hvad jeg skulle gøre, Okay jeg tog ud til Electrik
City for at se om de havde et Radeon
grafikkort, "jeg havde længe ønsket mig sådan et grafikkort, så nu skulle
det være"
Det endte med at jeg købte et Sapphire Radeon 9700 Pro til SHG pris

Fra : Torben Frederiksen

Dato : 14-06-03 23:13

"Torben Frederiksen" <siloto@gvdnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det være"
> Det endte med at jeg købte et Sapphire Radeon 9700 Pro til SHG pris.

Sorry !! Jeg kom til at sende det før jeg var færdig med at fortælle

> Det endte med at jeg købte et Sapphire Radeon 9700 Pro til SHG pris. jeg
sagde at
de havde jo prisgaranti, så vi slog op under SHG Butikken, vi talte frem
og tilbage, men det
endte med at jeg fik kortet til SHG pris. Det var lige en oplysning som
nogle måske kan nyde
godt af.
Jeg kom hjem med Grafikkortet satte det i, monterede DVI kablet og så
skete det dejligste, min
Acer 732 startede op i 1280 x 1024 60Mhz. Skønt...
Det har kørt i 5-6 Timer med flere genstart, og der har ikke været det
mindste
Det ser ikke ud til at G4 kortene kan starte op i 60Mhz.

Mhv
Torben Fr

Fra : Torben Frederiksen

Dato : 14-06-03 23:22

> [...]
>
> Mhv
> Torben Fr
>

> Jeg bliver lige nød tilat rette mit indlæg, der var i Computer City jeg
købte mit nye Grafikkort.
Men jeg var også en tur i Electrik City, og det var her jeg opdage at de
havde fået Acer 732 til
Kr 4.695

Mhv
Torben Fr.