RE: Plæneklipper
Fra : Kathrine

Dato : 14-06-03 14:53

"Kathrine" <katras@FJERN-DETTEofir.dk> wrote in message
news:3eba0550$0$89602$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Det skal jeg svare dig på, når regningen kommer en af dagene

Så kom regningen:
306 kr for arbejdet, materialer 21,42 kr og miljøomkostninger 6,12 -
og så lige momsen på 92,32 kr.
Ialt 461,61 kr
Jeg havde nu troet, at det var noget billigere, når det ikke var andet
end en lille dims!
--
Kathrine
---

Fra : Jens Petersen

Dato : 14-06-03 23:09

On Sat, 14 Jun 2003 15:52:30 +0200, "Kathrine"

>Så kom regningen:
>306 kr for arbejdet, materialer 21,42 kr og miljøomkostninger 6,12 -
>og så lige momsen på 92,32 kr.
>Ialt 461,61 kr

Ups! Selv om jeg brugte et par timer har jeg stadig holdt en rimelig
timeløn, kan jeg se.

>Jeg havde nu troet, at det var noget billigere, når det ikke var andet
>end en lille dims!

Hvis man ved hvad der er galt tager det da ikke mange øjeblikke at
skifte den pakning. Jeg tror at der er for lidt konkurrence blandt
plæneklipperreparatører.

Tak for tilbagemeldingen og god sommer.

--
Jens

If you run out of underwear, you are running too fast.

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 15-06-03 04:49

On Sun, 15 Jun 2003 00:09:23 +0200, Jens Petersen <jp@c.dk> wrote:

>Ups! Selv om jeg brugte et par timer har jeg stadig holdt en rimelig
>timeløn, kan jeg se.

Har reperatøren brugt bare en time, så er det nu nådigt sluppen med 306
kr.

>skifte den pakning. Jeg tror at der er for lidt konkurrence blandt
>plæneklipperreparatører.

Sådan er det i hvert fald ikke heroppe omkring. Her er massevis af
steder man kan få ordnet småmaskiner.

http://www.gartneriet.dk

Fra : Kathrine

Dato : 15-06-03 09:20

"Mads Lie Jensen" skrev:

> Har reperatøren brugt bare en time, så er det nu nådigt sluppen med
306
> kr.

Det var 0,75 svendetime 408 kr for en hel time!!!

> Sådan er det i hvert fald ikke heroppe omkring. Her er massevis af
> steder man kan få ordnet småmaskiner.

Jeg gik til den lokal maskineforretning/rep. her på landet i håb om,
at det var lidt billigere, men det ser ikke sådan ud
--
Kathrine
---

Fra : Kathrine

Dato : 15-06-03 09:22

"Jens Petersen" skrev:

> Hvis man ved hvad der er galt tager det da ikke mange øjeblikke at
> skifte den pakning. Jeg tror at der er for lidt konkurrence blandt
> plæneklipperreparatører.

Øv, så motorsagkyndig er jeg desværre ikke.

> Tak for tilbagemeldingen og god sommer.

Velbekomme og i lige måde
--
Kathrine