faktura!?
Fra : Casper Bang

Dato : 14-06-03 10:07

I mit firma sælger jeg online-ydelser. Disse ydelser betales på forhånd med
kredit-kort.
Køberne er hovedsageligt amerikanere, så der skal ikke betales moms af
købene.

Hvad er kravene for udstedelse af faktura i dette tilfælde?
Skal disse kunder modtage en direkte faktura hvor der står CVR nummer etc...
på, eller...?
Denne faktura, skal den sendes som mail, eller kan et internt message-system
bruges (noget ala emails, men kan kun ses fra min webside)

Tak for hjælpen. Jeg kunne ikke finde noget på toldskat.dk om emnet.

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 14-06-03 11:07

"Casper Bang" <webmaster@secretsofwar.net> wrote in message
> [...]
> købene.
>
> Hvad er kravene for udstedelse af faktura i dette tilfælde?

Det firma, der håndterer kreditkort for dig, vil normalt udstede
tilstrækkelig dokumentation til køberen. Jeg har i alle fald aldrig fået
nogen henvendelser om behov for yderligere faktura eller lignende fra
kreditkort kunder. Jeg anvender ShareIt.

Hilsen
Uffe