Skærme
Fijala 3554
Pixelfejl fejlprocent på Acer AL732?
Fra : Kenneth Østergaard

Dato : 13-06-03 21:54

Det er måske et under spørgsmål. Det skyldes, at jeg ikke har mulighed for
(eller det er meget besværligt), at returnere skærmen hos forhandleren hvor
den købes.
Er der nogen som ved, hvor stor eller lille sandsynligheden for at én Acer
AL732 bliver leveret med 1 eller flere døde pixel.

Kenneth Østergaard

Ved direkte svar fjernes NS fra mailadressen

Fra : CyberDyne

Dato : 13-06-03 23:57

"Kenneth Østergaard" <keodkNS@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
> Er der nogen som ved, hvor stor eller lille sandsynligheden for at én Acer
> AL732 bliver leveret med 1 eller flere døde pixel.

Meget svært at svare på, men hvis man skulle ta ud fra hvad der er skrevet
her i gruppen er det jo næste 1/5 der er pixel fejl på.
Men det er vel nok fordi folk kun "brokker" sig hvis der endelig er en fejl.
Jeg fik AL732 for et par dage siden. Havde lidt bøvl med at DVI slog fra
engang imellem, men det er ligsom gået i sig selv, og nu er skærmen bare
helt perfekt, et af mine bedste Hardware køb nogensinde !