Skærme
Fijala 3554
Ang. SONY G-420 + F-420
Fra : Lasse

Dato : 29-03-01 21:40

Hejsa, er der nogen som ved hvornår ovenstående kommer til landet?
Priserne skulle være hhv. 6000,- og 6299,- - hvilket lyder temmeligt
mærkeligt, ikke?

Mvh
Lasse

Fra : Dr. Ralph

Dato : 30-03-01 03:25

On Thu, 29 Mar 2001 22:39:33 +0200, "Lasse" <ldan97@hotmail.com>
wrote:

>Hejsa, er der nogen som ved hvornår ovenstående kommer til landet?
>Priserne skulle være hhv. 6000,- og 6299,- - hvilket lyder temmeligt
> [...]

Udn at vide noget sikkert, så vil jeg gætte på, at der er sket det
samme, som flere af os oplevede med Sony's nye 21' modeller - G520 og
F520.
F520 var til en start prissat utroligt lavt, men dette skyldtes, at
visse forhandlere - uden det store kendskab til skærme - hvade blandet
pris på G modellen sammen med F modellen.
Nu står G520 til ca. 10500 mens F modellen er til 13500.

Hvis du står og skal købe 19' udgaverne af Sony's G eller F modeller,
og du ser F modellen til næsten samme pris som G modellen - SÅ KØB DEN
NU - før de indser, at de har prissat den forkert hos forhandlerne.

Typisk vil jeg gætte F420 til at være minimum 2000 kr dyrere end G420.

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

Email: dr.ralph@remove.mail.com
Please remove "remove." before mailing me.