Indsæt fil i TEXTAREA med "alle" koder...?
Fra : Magnus

Dato : 13-06-03 17:19

Kan man ikke lave en formular hvor man kan rette i en asp, text eller
inc-fil

Hvis jeg har et filnavn i adresselinien sådan:
fil=Request.QueryString("fil")

Hvordan får jeg så indsat den definerede fil i et TEXTAREA hvor alle
asp-koder kommer med og ikke kun det som bliver skrevet med "Response.Write"
i filen.

Response.Write "<TEXTAREA ROWS=20 COLS=100 NAME=textfil>"

<Insæt her Request.QueryString("fil") med alle koder>

Response.Write "</TEXTAREA>"

/Magnus

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 13-06-03 18:56

"Magnus" <arnason@email.dk> wrote in message
> [...]
>
> Hvordan får jeg så indsat den definerede fil i et TEXTAREA hvor alle
> asp-koder kommer med og ikke kun det som bliver skrevet med

Kik på Scripting.FileSystemObject

mvh/Peter Lykkegaard