neotrace
Fra : Christian Nielsen

Dato : 13-06-03 12:02

Prøv programmet neotrace

Chr

--
Please remove the 3 x´s before replying!

Christian Nielsen

Fra : jens

Dato : 13-06-03 12:07

"Christian Nielsen" <ambolt@xxxworldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv programmet neotrace

Hvorfor ?
Hvad gør det ?

Mvh Jens

Fra : Stephan Groth Teisen

Dato : 14-06-03 17:44

On Fri, 13 Jun 2003 13:07:14 +0200, "jens" <mkg@jellingnet.dk> wrote:

>"Christian Nielsen" <ambolt@xxxworldonline.dk> skrev i en meddelelse
>>
>Hvorfor ?
>Hvad gør det ?
>
>Mvh Jens

En grafisk ip-tracer med understøttelse af sattelitfotos (dog kun i
usa)

Ellers er den ikke nær så god som så mange andre - men det er sødt nok
at kunne se hvilket boligkomplex, idioten der portscanner dig, bor i.
Hele vejen fra lille Danmark.

Cheers

Stephan Groth Teisen / Tweaker[DK]

Fra : jens

Dato : 14-06-03 19:00

"Stephan Groth Teisen" <sgt@c.dk> skrev i en meddelelse
> On Fri, 13 Jun 2003 13:07:14 +0200, "jens" <mkg@jellingnet.dk>
>
> En grafisk ip-tracer med understøttelse af sattelitfotos (dog kun i
> usa)

Ok, tak for info.

Mvh Jens

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 14-06-03 21:06

"Stephan Groth Teisen" <sgt@c.dk> wrote in message

> [...]
>
> Ellers er den ikke nær så god som så mange andre - men det er sødt nok
> at kunne se hvilket boligkomplex, idioten der portscanner dig, bor i.

Jeg har tidligere også brugt Neotrace...

Men intet slår nu altså visualroute

Den bliver ved med at blive udviklet, med flere og flere små ekstrating....
Som visualserver osv, så man kan trace via browser osv