MS Windows
briani 27239
Paintshop pro 7.0 udskriftsproblemer!
Fra : Lasse Rasch

Dato : 13-06-03 10:49

Hej folkens! Har et lille problem hos en af vores brugere!

Når han forsøger at udskrive i Paintshop pro 7.0 får han følgende fejl :

"psp.exe har genereret fejl og lukkes af windows. programmet skal
genstartes"

Jeg har selv samme program installeret og her virker det fint!

Hans maskine er en W2K Sp3 med 128 MB SD, 10GB!

Jeg har forsøgt at opdatere med patch fra Jasc's website! Uden resultat! Jeg
har også af- og geninstalleret PSP 7.0 2 gange! Uden resultat!

Er der nogle som har haft samme problem? Og hvis ja, har i så en løsning på
problemet?

Mvh.
Lasse Rasch

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 13-06-03 10:55

> [...]
>
>Jeg har forsøgt at opdatere med patch fra Jasc's website! Uden resultat! Jeg
>har også af- og geninstalleret PSP 7.0 2 gange! Uden resultat!
[...]

Ingen problemer her. Dog version 7.04.

Kan det tænkes at være printer / spool relateret, istedet? Her du evt.
prøvet at geninstallere drivere til printeren eg.?

Hvilken version af Windows er der tale om?

Henrik

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 13-06-03 10:56

>Hvilken version af Windows er der tale om?
[...]

Glem, at jeg spurgte.. :)

Henrik