kompostorme
Fra : jan h

Dato : 13-06-03 08:38

hej havefolk

har i en ide om hvor man køber kompostorme

og evt. priser?

god sommer

mvh jan

Fra : Ole Jensen

Dato : 13-06-03 09:06

jan h wrote:
> hej havefolk
>
> har i en ide om hvor man køber kompostorme
>
> og evt. priser?
>
> god sommer
>
> mvh jan

Hej

http://www.ecogarden.dk/bestillingsformular.html#kompostorm

mvh
Ole-J

Fra : Dorte R.M. Hansen

Dato : 13-06-03 09:14

On Fri, 13 Jun 2003 09:38:16 +0200, "jan h" <hermann.dk@tdcspace.dk>
wrote:

Hej Jan

>har i en ide om hvor man køber kompostorme
>
>og evt. priser?

Du har ikke en nabo eller lignende med kompostorm? Hvis nu du bor på
Bornholm, må du godt komme og få en håndfuld af mig - jeg har mange
for tiden.

Ellers prøv havecentre eller genbrugsstation.

Med venlig sommerhilsen
Dorte

--
http://www.bornholm.nu
Debat

Fra : Inger Pedersen

Dato : 13-06-03 13:56

"Dorte R.M. Hansen" <dot.ringholm@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Du har ikke en nabo eller lignende med kompostorm? Hvis nu du bor på
> Bornholm, må du godt komme og få en håndfuld af mig - jeg har mange
> for tiden.

- Og hvis du ikke bor på Bornholm, var det måske en ide at hænge en seddel
op i den lokale brugs?
Hvis du bor i Midtjylland, må du gerne komme og hente hos mig.

Hilsen Inger

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 13-06-03 16:50

"Inger Pedersen" <inger@pedersen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> - Og hvis du ikke bor på Bornholm, var det måske en ide at hænge en seddel
> op i den lokale brugs?
> Hvis du bor i Midtjylland, må du gerne komme og hente hos mig.
>
> Hilsen Inger

Ved Køge hos os.

VH Birgitte

Fra : Nette

Dato : 15-06-03 08:50

Og jeg har på Frederiksberg.....................

M.v.h.
Nette Stormlund