Staten smugler straffrit, glædespigekærest~
Fra : Bo Warming

Dato : 13-06-03 07:54

Staten smugler straffrit, glædespigekæreste straffes uden dom FOR
MENNESKESMUGLING!

Erik Lauritsen har man søgt at ruinere ved retssag, der ikke kunne holde,
for pigerne var her lovligt - men man opdigtede, at de var "smuglet"
Forgæves.(Politiken 13-06-2003)

Pastor Leif Bork Hansen ved at "Kærlighed skjuler en mangfoldighed af
synder"

(1.Petersbrev 4,8 , Ordsprogene 10,12 og Jak5.20)

så han har gavnet godheds-mafiaen med at indsmugle flygtninge, og domstolen
erklærede ham kriminel, men bisp Rebel lader ham blive i præsteembedet,
selvom andre er fyret for mindre.

Ved ikke at respektere Udlændingedirektorates sagsbehandling om hvem der er
værdigt trængende flygtninge, koster præste-"kærligheden" os alle millioner

Selvfølgelig turde kunder ikke købe hjælp hos den nu frikendte natklubejer,
når der var kontant overvågning. Hans samfundsgavnlige - men private, altså
kætterske - indsats giver økonomisk overskud.

Det gælder aldrig, når kirke og stat SKJULER SYND altså bidrager til
ulykke.

Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N
Tel: 3586 1000, fax: 3586 1001
http://www.glistrup.com

Fra : Andreas Falck

Dato : 13-06-03 08:33

Bo Warming ELTZNXFXSMII@spammotel.com skrev dette:

[ ... politisk svada .. ]

Bo, min kære ven, - har du glemt at der findes andre grupper til
politiske slagsmål?

http://sdanet.dk/ + http://syndflod.dk/
*** *Alle med debatforum* ***

Fra : Andreas Falck

Dato : 13-06-03 08:36

Andreas Falck dewnull@dewnull.invalid skrev dette:

> Bo Warming ELTZNXFXSMII@spammotel.com skrev dette:
>
> [ ... politisk svada .. ]
>
> Bo, min kære ven, - har du glemt at der findes andre grupper til
> politiske slagsmål?

Hovsa - jeg glemte at du skulle have et ønske om en god og herlig
weekend med masser af solskin, en weekend hvor du vil fordybe dig i
Bibelens budskab uden politisk slagside