Rund terasse?
Fra : Leif

Dato : 13-06-03 06:55

På den terasse jeg er ved at lave, bliver der en kant ud mod græsset som er
ca. 20 cm høj. Den skal bygges op af holmegårds sten. Kan jeg godt klistre
den sammen med beton eller skal det være det rigtige lim? (jeg har beton på
lager) ??
mvh. leif

Fra : Tømreren

Dato : 13-06-03 08:27

"Leif" <l-j@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> den sammen med beton eller skal det være det rigtige lim? (jeg har beton

Jeg har brugt multilip.. det holder til alt.. børneleg og stive
mennesker..

Mvh
Tømreren

Fra : HHIST

Dato : 14-06-03 04:39

"Tømreren" <Bilhifi@ofir.dk> wrote in message

> [...]
>
> Mvh
> Tømreren
>
> Du skal bruge en fliselim som den man bruger til klinker, jeg tror ikke
ren sement kan holde.
Mvh
Finn

Fra : Calle.