MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
IE åbner attachments ved Download File kom~
Fra : Anders Bro Bystrup

Dato : 12-06-03 21:41

Pisse-irriterende når jeg efterfølgende kun kan gemme billedet som BMP.
Hvorfor får jeg ikke Save to disc kommandoen op?
Og hvor skal jeg slå den til?

Pft
Änders

Fra : Anders Bro Bystrup

Dato : 12-06-03 21:47

"Anders Bro Bystrup" <andersbrobystrup@hotmail.com> wrote in message
> Pisse-irriterende når jeg efterfølgende kun kan gemme billedet som BMP.
> Hvorfor får jeg ikke Save to disc kommandoen op?
> Og hvor skal jeg slå den til?

Glemte at præcisere at der er tale om Download File fra hotmail.

Mvh
Anders

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 12-06-03 22:40

Anders Bro Bystrup wrote:
> "Anders Bro Bystrup" <andersbrobystrup@hotmail.com> wrote in message
>
> Glemte at præcisere at der er tale om Download File fra hotmail.

IE kan ikke tåle for mange filer i "tem internet filer"-mappen
så hvis du tømmer den skulle IE virke igen. Kan anbefales at
begrænse størrelsen på "temp i.."-mappen
Funktioner - Internetindstillinger -ved "Midlertidige Internetfiler"
vælges Indstillinger og såt den til eks 10MB

for yderligere hjælp prøv
d.e.i.s.browser

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 12-06-03 23:20

Tøm dine "temporary internet files".

On Thu, 12 Jun 2003 22:40:41 +0200, "Anders Bro Bystrup"