SU
Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 12-06-03 18:39

Hej.
Jeg kan se at unge menneskers SU afhænger af forældreindtægten.
Beregnes SU'en af indkomsten eller den skattepligtige indtægt?
Erik

Fra : Søren Mors

Dato : 12-06-03 20:52

Erik M. Nielsen wrote:
> Hej.
> Jeg kan se at unge menneskers SU afhænger af forældreindtægten.
> Beregnes SU'en af indkomsten eller den skattepligtige indtægt?
> Erik

Jeg må indrømme at jeg ikke kan huske det, men SU-styrelsen har en
glimrende hjemmeside på: www.su.dk

Søren Mors

Fra : Charlotte

Dato : 13-06-03 01:25

On 12/06/03 19:39, in article 5V2Ga.7186$%I.5499@news.get2net.dk, "Erik M.
Nielsen" <genealogiSPAMFILTER@antispam.dk> wrote:

> Hej.
> Jeg kan se at unge menneskers SU afhænger af forældreindtægten.
> Beregnes SU'en af indkomsten eller den skattepligtige indtægt?
> Erik

Den skattepligtige indkomst.

Mvh.
Charlotte