Skærme
Fijala 3554
IBM G 96 skærm
Fra : Juel

Dato : 12-06-03 15:23

Jeg har et større problem med min 19" IBM skærm fra 1999. Den går efter få
minutters brug ud - fuldstændig ukontrolleret. Er der nogle der ved hvad det
kan være, og hvordan det evt. kan repareres?? Er der iøvrigt nogen der ved
hvordan man skiller den ad hvis det bliver aktuelt??

Tak for hjælpen

Christian

Fra : Juel

Dato : 12-06-03 15:29

"Juel" <cjj@e-mail_remove_.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan være, og hvordan det evt. kan repareres?? Er der iøvrigt nogen der ved
> hvordan man skiller den ad hvis det bliver aktuelt??

Lige lidt ekstra info;
Har på fornemmelsen det er strømforsyningen der enten ikke kan levere nok
strøm længere, eller der er fejl i et kredsløb. Det er iøvrigt ikke kun når
skærmen er tilsluttet computeren at det ikke virker, det er også når den
står utilsluttet og viser (eller skulle vise) det der "prøvebillede"! Til
tider tænder skærmen kun lige sådan at man ikke engang kan se et billede,
men kun høre at skærem tænder, for derefter at slå fra i et klik....