Fællesonani
Fra : Ling

Dato : 12-06-03 13:54

Hej piger, drenge, mænd og kvinder.

Hvad er jeres erfaringer med fællesonani (ikke med fast partner, men med en
eller flere venner/veninder)?
Kender i nogle der gør det, eller har i selv gjort det (gør det stadig)?

Er det kun noget drenge gør, eller har pigerne også erfaringer med dette?

Jeg har aldrig selv praktiseret det.

Fra : M. G. Nielsen.

Dato : 12-06-03 15:01

Det har jeg heller ikke... altså med flere end een anden (fyr)
Kunne godt tænke mig at prøve med flere :p

Fra : Ling

Dato : 13-06-03 08:38

"M. G. Nielsen." wrote in message

> Det har jeg heller ikke... altså med flere end een anden (fyr)
> Kunne godt tænke mig at prøve med flere :p

mænd eller kvinder?

Fra : M. G. Nielsen.

Dato : 13-06-03 15:21

med begge dele...

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 12-06-03 17:44

On Thu, 12 Jun 2003 14:54:04 +0200, "Ling" <lingo1001@ofir(SLET).dk>
wrote:

>Er det kun noget drenge gør, eller har pigerne også erfaringer med dette?

HER ....sammen med mine gode venner når vi holdt video aften ... der
var dog ikke noget erotisk i det frobundet de herre i mellem sagen var
bare dte ville tage ulideligt lang tid hvis 4-5 mand skulle hver for
sig tage en spille til den he rporno film der havde sneget sig ind i
mellem .... hvorfor vi dæggede vore penis til med jakker håndklæder
whatever så en rulle lokums parpir der blev sendt rundt og ja så var
vi tilbage til die hard dødbringen våben og terminator igen for gu w
hvileken gang

>Jeg har aldrig selv praktiseret det.

det er ikke noget særligt ... tidsbesparene !!!¨

Mv.
Bo M Mogensen

--
går ud i mørket######alt hvad jeg ser er vibrerene atomer ...¤¤¤¤¤¤¤¤
KLiche ca 1980.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 12-06-03 19:49

["Ling" <lingo1001@ofir(SLET).dk> | Thu, 12 Jun 2003 14:54:04 +0200]

>Hvad er jeres erfaringer med fællesonani (ikke med fast partner, men med en
>eller flere venner/veninder)? Kender i nogle der gør det, eller har i selv gjort det (gør det stadig)?

Hvis jeg tænker tilbage på min skoletid, er det svært at huske meget
andet :) Der var meget fællesonani (og dét der var 'værre' med de
fleste drenge fra min klasse, parallelklasserne, og de ældre- og yngre
klasser

>Er det kun noget drenge gør, eller har pigerne også erfaringer med dette?

Jeg tror at både drengene og pigerne gjorde det, men drengene langt
mere...

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Lone

Dato : 12-06-03 21:17

Jeg ahr gjort det med en veninde, det er ret frækt og liderligt

Lone

Fra : Paul

Dato : 12-06-03 22:03

Lone skrev i meddelelsen ...
>Jeg ahr gjort det med en veninde, det er ret frækt og liderligt
>
>Lone

Tror jeg gerne...

--
Med venlig hilsen:

Paul

paul_fra_usenet@slettes.yahoo.dk

Udelad "slettes." når du svarer direkte på en besked.

Fra : Ling

Dato : 13-06-03 08:39

"Lone" wrote in message

> Jeg ahr gjort det med en veninde, det er ret frækt og liderligt

Detaljer?*S*

Fra : Paul

Dato : 12-06-03 22:02

Ling skrev i meddelelsen ...
> [...]
>
>Er det kun noget drenge gør, eller har pigerne også erfaringer med dette?

En enkelt gang med en skolekammerat som jeg overnattede hos.

Jeg må tilstå, at jeg aldrig er kommet så hurtigt som han gjorde, der gik
højst et halvt minut.
Så skulle jeg bakse med min udløsning i mindst 10 minutter - det er fandeme
unfair.

Fra : Long John

Dato : 13-06-03 01:16

"Ling" <lingo1001@ofir(SLET).dk> wrote in message
> [...]
>
> Er det kun noget drenge gør, eller har pigerne også erfaringer med dette?

På Vesterbro findes der en række sexklubber der reelt fungerer som
onaniklubber.
Det fungerer på den måde at når der kommer et par, så sidder vi allesammen
og onanerer, medens vi sidder og ser dem pille på hinanden, eller hvis de
boller.
Der er desværre ikke så mange piger der sidder og Onanerer sammen med os
fyre. Men i har jo altid været så pisse hæmmede .
Og hjælpes hele tiden skal i jo osse. Prøv at se Wilhelm Reichs film
organismens mysterier.

Tips prøv club 20 i godsbanegade, eller club 56 i Dybbølsgade 56.

Fra : Ling

Dato : 13-06-03 12:19

"Long John" wrote in message

> [...]
> organismens mysterier.
>
> Tips prøv club 20 i godsbanegade, eller club 56 i Dybbølsgade 56.

Lyder ikke dårligt! Hvad er prisen for sådan noget?

Hvordan foregår det så? Sidder i alle i samme rum og spiller pik, eller hvad
der nu bliver spillet?
Hvor mange spillere er der?
Er det hver mand/kvinde for sig selv, eller hjælpes man ad?
Sidder man også og bliver tændt af at se de andre spille, eller er det
parret, der bliver set mest på?

Fra : Ole

Dato : 13-06-03 20:26

> [...]

Hvorfor ikke møde op og være fælles i naturen eks. Tisvilde Hegn mellem Strandvejen og
Klitterne, der ser jeg tit noget foregå mellem en masse fyre/piger men mest fyre der har
deres faste sted i Troldeskoven ca. en halv times gang fra den store P-plads i
Tisvildeleje, der er henvisningsskilte
se efter rød skrift på de store sten, bagefter kan I løbe nøgne ned til vandet og få et
frisk bad. Kommer I ved 15-tiden ses tit de kendte fra TV

Fra : Thomas

Dato : 15-06-03 15:10

Kommer I ved 15-tiden ses tit de kendte fra TV

Hvilke kendte?

VH

Thomas

Fra : Thomas

Dato : 24-06-03 12:49

Kommer I ved 15-tiden ses tit de kendte fra TV

Snakker vi Carl-Mar Møller-typen eller er det skabsbøsser fra Folketinget?

VH

Thomas

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 28-12-04 22:31

["Ling" <lingo1001@ofir(SLET).dk> | Thu, 12 Jun 2003 14:54:04 +0200]

>Kender i nogle der gør det, eller har i selv gjort det (gør det stadig)?

Ja & Ja.

>Jeg har aldrig selv praktiseret det.

Det er ret hyggeligt og sjovt, så prøv det da

/René