Antik?
Fra : Kenneth Bon

Dato : 12-06-03 07:43

Hej

Vi leder efter et gammelt langbord på Sjælland. Vi har snart kigget næsten
alle loppemarkeder og antikforretninger i København igennem... er der nogen
der har kendskab til andre større antik-forretninger evt. på gårde eller
rundt omkring, hvor det kunne tænkes, de også har møbler?

I så fald vil vi tage ud og kigge lidt - men vi skal jo lige vide, om vi
skal køre nord/syd osv :)

Håber nogen har lidt antik-oplysning :)

/Kenneth

Fra : Peter C.

Dato : 12-06-03 10:00

er der nogen
> der har kendskab til andre større antik-forretninger evt. på gårde eller
> rundt omkring, hvor det kunne tænkes, de også har møbler?

"Det blå marked" i Haslev
Hvis det er i kategorien "gammelt lort" og det findes.....så må det findes
der

Det er så stort at man ikke kan se det hele igennem på en dag, og der er
hele bygninger KUN med møbler

MVH Peter C.

Fra : John Vedsegaard

Dato : 12-06-03 11:38

"Kenneth Bon" <info@NOSPAMkennethbon.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> rundt omkring, hvor det kunne tænkes, de også har møbler?
>
> I så fald vil vi tage ud og kigge lidt - men vi skal jo lige vide, om vi

Prøv i en DK.MARKED gruppe, måske kan du finde ét til salg.

John Vedsegaard

---
Udgående post er virusfri

Fra : berbeck

Dato : 12-06-03 12:30

> [...]
> rundt omkring, hvor det kunne tænkes, de også har møbler?
>
> I så fald vil vi tage ud og kigge lidt - men vi skal jo lige vide, om vi

Der er et godt netauktionshus

www.lauritz.com

Hilsen Else

Fra : PiaR

Dato : 12-06-03 16:20

Jeg har flere gange købt gamle skabe/borde mm her:

Den Lille Fristad
Omfartsvejen 30
4300 Holbæk

5943 39 08

mvh PiaR

Fra : Kenneth Bon

Dato : 12-06-03 18:22

"PiaR" <pia@fjerndetherrobdrup.dk> wrote in message
> Jeg har flere gange købt gamle skabe/borde mm her:
>
> Den Lille Fristad
> Omfartsvejen 30
> 4300 Holbæk
>
> 5943 39 08
>
> mvh PiaR

Tak for alle svarene :) dk.marked skulle det være tilfældigt, om nogen lige
havde et sådan til salg - tror vi prøver Haslev-markedet først :)

Vi må så se, om vi kan få bordet hjem - er selv kørende i en Mascot - der
klemmer man ikke lige et langbord ind hehe.

lauritz.com er blevet tjekket ud - men det er mest værdifulde borde oa.

Tak for tippene ;)

/Kenneth