PGO Hot50 igang (sorry for spam)
Fra : Troels [around 9000]

Dato : 11-06-03 20:58

Nu er den så i gang... Den er ikke helt tæt ved udstødningen, men det er så
hvad der er.

Den kan bare ikke rigtigt fås over ca. 44 km/t, og min vurdering er, at den
med athena 47,6mm cyl og Proma Warrior udst. og alle begrænsninger taget, at
den burde kunne rende mindst 60 :)hehe...

Blandingsskruen er skruet HELT i bund, hvorfor skal jeg ikk kunne sige, dén
har jeg ikke pillet ved. Er det blandingsskruen der er gal her?

// Troels

Fra : kion

Dato : 11-06-03 21:38

har du om dyset din kaburator?

den skal sku da mindst rende 75

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 11-06-03 21:54

> har du om dyset din kaburator?

Den skulle være dysset ind, jeg har kørt på den før den skød tændningen (den
lavede noget lort og der rendte den mindst 80. (det fik jeg den op på,
men havde ikke hjelm på, så skulle bare tilbage igen...)

> den skal sku da mindst rende 75

Ja, og gerne mere til hehe

// Troels