farve på træværk
Fra : sanand

Dato : 10-06-03 21:44

Hejsa alle jer!
I har før været gode til at komme med gode råd og dele af jeres erfaringer,
så nu spørger jeg igen :)

Vi har et hvidmalet pudset hus, vinduerne og alt andet træværk er i
øjeblikket sort (sån var det da vi købte huset for 2 år siden), men vi vil
gerne have en anden farve, og da vi i første omgang ikke har råd til både
male huset og træværket, er vi blevet enige med os selv om at starte med
træværket da det er mest trængende og facadefarven er pæn endnu.

Men hvilken farve skal vi vælge. Vi havde i første omgang tænkt blå, men vi
syntes alles bare har blåt hvis de har hvidt hus hvad enten det er pudset
eller mursten. Vi har også kigget på en grå - men tænktet lidt over om det
bliver lidt for anonymt i farven.
Har nogle en ide , har nogen set noget - så er alle forslag velkomne så vi
kan tage dem med i overvejelserne , måske der dukker noget op vi ikke havde
tænkt på.

på forhånd tak

Susanne

__________________________________________________________________ Anders og
sanne Brønholt og petersen ICQ#: 1287578 Current ICQ status: + More ways to
contact me i See more about me:

Fra : THS NIEL

Dato : 10-06-03 22:27

SNIP
> [...]
vi
> syntes alles bare har blåt hvis de har hvidt hus hvad enten det er pudset
SNIP

Det forstår jeg ikke...? I vil helst have blå - men fordi andre har blå vil
I have en anden farve? Jeg ville gå efter den farve, jeg ville have - og
skulle andre også have den: Så har de jo også bare en god smag...!

/Thomas