Kirsebærtræ taber bærene
Fra : Ukendt

Dato : 10-06-03 18:27

Jeg har et kirsebærtræ som er begyndt at tabe bærene. Selve bærene er
begyndt at se rynkede ud også mange af dem som hænger på træet.

Hvad skyldes dette og hvordan kan det afhjælpes (hvis det da ikke allerede
er for sent for i år).

Fra : Thomas

Dato : 11-06-03 11:47

> Jeg har et kirsebærtræ som er begyndt at tabe bærene. Selve bærene er
> begyndt at se rynkede ud også mange af dem som hænger på træet.

Mine gør det samme iår, og en venindes træ som er ældre og plejer at give
meget gør også det samme

jeg tror det er en af naturens luner, da træerne ellers ser friske ud..

thomas

Fra : Ukendt

Dato : 11-06-03 12:45

> Mine gør det samme iår, og en venindes træ som er ældre og plejer at give
> meget gør også det samme
Jeg har oplevet det tidligere derfor frygtede jeg at der var noget galt.

> jeg tror det er en af naturens luner, da træerne ellers ser friske ud..
Samme her.

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 11-06-03 20:31

On Wed, 11 Jun 2003 12:46:34 +0200, "Thomas" <thomas@4701.dk> wrote:

>Mine gør det samme iår, og en venindes træ som er ældre og plejer at give
>meget gør også det samme
>
>jeg tror det er en af naturens luner, da træerne ellers ser friske ud..

Det kan måske være pga. dårlig bestøvning. Der kan have været så koldt
da bestøvningen skulle finde sted at de insekter som skulle ordne
sagerne ikke var der.

http://www.gartneriet.dk