Tomater igen
Fra : Anja Holdum

Dato : 10-06-03 07:44

Hej

Nu er jeg efterhånden ved at være utålmodig... Hvor lang tid går der fra
tomaten har blomstret til der kommer tomater - altså bare de små grønne
kugler. Jeg holder øje med dem flere gange om dagen men jeg vil ikke røre
ved dem så jeg kan ikke se de er der.
Min ene agurkplante har små huller i bladene men jeg har ikke kunne finde
dyr eller andet på den - der er ikke noget på de andre agurker og den
blomstre og har små agurker så er det noget jeg skal gøre noget ved?

Anja - som langsomt er ved at lære...

--
Tjek www.holdum.dk

Fra : Brian Larsen

Dato : 13-06-03 14:58

"Anja Holdum" <salg@holdum.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tomaten har blomstret til der kommer tomater - altså bare de små grønne
> kugler. Jeg holder øje med dem flere gange om dagen men jeg vil ikke røre

Der går ca. 60 dage fra de blomster til du kan plukke røde velsmagene
tomater.

> Min ene agurkplante har små huller i bladene men jeg har ikke kunne finde
> dyr eller andet på den - der er ikke noget på de andre agurker og den
> blomstre og har små agurker så er det noget jeg skal gøre noget ved?

Næ .. hvis det ikke er dyr der har lavet hullerne og planten trives og
har en pæn grøn farve, så skal du ikke være bange.

Mvh. Brian Larsen