butikker...
Fra : trats

Dato : 11-06-03 14:25

nogen som kender nogle butikker, på nettet med latex beklædning...

Gør ikke noget hvis det er sverige eller fra tyskland..

Fra : Per Moreau

Dato : 11-06-03 17:41

"trats" <a@a.com> skrev i en meddelelse
> nogen som kender nogle butikker, på nettet med latex beklædning...
>
> Gør ikke noget hvis det er sverige eller fra tyskland..

Der har du kun brug for en:
www.latexlinks.de/shop_sites/shopping_sites.htm
Den linker til de bedste latex shopping sites på nettet, både danske, tyske,
svenske, brittiske, hollandske og og og.

Mvh
Per M.

Fra : Peter Perlsø

Dato : 12-06-03 23:46

trats <a@a.com> wrote:

> nogen som kender nogle butikker, på nettet med latex beklædning...
>
> Gør ikke noget hvis det er sverige eller fra tyskland..

www.californiabondagegear.com

mvh Peter +45 5192 3981 http://haxor.dk/
Indvandring er godt for DK : http://haxor.dk/islamnyt/
Jeg, racist. Iøvrigt mener jeg at topskatten bør afskaffes.