Tvind-sex?
Fra : Thomas

Dato : 11-06-03 10:42

Må der dyrkes sex på en Tvind-skole?

VH

Thomas

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 11-06-03 12:03

Thomas wrote:

> Må der dyrkes sex på en Tvind-skole?

Ja, bare det er kollektiv, så at der ikke er nogen som sætter sig uden
for fællesskabet.

Fra : Thomas

Dato : 11-06-03 18:45

> Ja, bare det er kollektiv, så at der ikke er nogen som sætter sig uden
> for fællesskabet.

Taler du af personlig erfaring?

VH

Thomas

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 12-06-03 02:22

On 11 Jun 2003 10:45:00 -0700, th63@ofir.dk (Thomas) wrote:

>Taler du af personlig erfaring?

jeg ved ikke hvad han gør men jeg tror at enhver form for behag der
ikke er med til at behagde lære gruppen betagtes som undergraven og
særldels som sådan forbudt !

--
går ud i mørket######alt hvad jeg ser er vibrerene atomer ...¤¤¤¤¤¤¤¤
KLiche ca 1980.

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 12-06-03 05:07

Thomas wrote:

> Taler du af personlig erfaring?

Nej, men jeg kender da principperne i deres pædagogik.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 12-06-03 15:43

On Thu, 12 Jun 2003 06:06:39 +0200, Peter Ole Kvint
<dsl90720@vip.cybercity.dk> wrote:

>Nej, men jeg kender da principperne i deres pædagogik.

by all means del dem med gruppen jeg tror sgu Tvind og sein tolegy er
de 2 enste foretagner der for den rette pris vil leje børn ud til sex

Fra : Peter Perlsø

Dato : 12-06-03 23:46

Peter Ole Kvint <dsl90720@vip.cybercity.dk> wrote:

> Ja, bare det er kollektiv, så at der ikke er nogen som sætter sig uden
> for fællesskabet.

Dvs. tvangs-bunkepul?

mvh Peter +45 5192 3981 http://haxor.dk/
Indvandring er godt for DK : http://haxor.dk/islamnyt/
Jeg, racist. Iøvrigt mener jeg at topskatten bør afskaffes.

Fra : Joe Sandøe

Dato : 11-06-03 19:58

"Thomas" <th63@ofir.dk> wrote in message
> Må der dyrkes sex på en Tvind-skole?
>
> VH
>
> Thomas

Ring til Tvind og spørg...
VH Joe

Fra : P.N.

Dato : 26-06-03 10:37

"Thomas" <th63@ofir.dk> wrote in message
> Må der dyrkes sex på en Tvind-skole?
>
> VH
>
> Thomas

Ja og Nej, Mange kvindelige Lærere lader sig sterilisere, så noget sex må
der være. Men Steffen Johannesen skriver i sin bog at på massemøderne fik
kvinderne ligefrem orgasme når Amdi talte, når i ser de typer der arbejder
for tvind er de ofte enlige, du ser ikke særligt mange par og parhold er
ofte ikke velset, husk de skal arbejde det meste af døgnet.

Fra : Thomas

Dato : 26-06-03 14:00

.. Men Steffen Johannesen skriver i sin bog at på massemøderne fik
> kvinderne ligefrem orgasme når Amdi talte

Det lyder satme uhyggeligt. Det er jo massepsykose a la Hitler.

VH

Thomas