Gud stemmer rødt, sir Politiken11-06-2003
Fra : Bo Warming

Dato : 11-06-03 08:31

Gud stemmer rødt, sir Politiken11-06-2003

Politiken er landets mest læste avis om kirke-spørgsmål og avisens mest
læste indslag er "Strid" tegneserien, hvor den kække autonome hovedperson
inviterede en fej ateistpræst ind i forgårs og derefter Gud himself, og til
sidst spørges Gud "hvad stemmer du egentlig".

Modstræbende erkender Gud "Jamen jeg stemmer sgu Rødt - det har jeg alle
dage gjort".

Eneste grund til at vi har folkekirke-pengemaskine i statsregi er, at den er
reklameorgan for den indbringende, korrupte godhedsindustri.

Dennes fortaler er bl.a. Falck der i månedsvis har ivret for at udsmide BW
af usenet, fordi jeg skriver på "hans ng", dk.livssyn.kristendom,

Hvis jeg nævner ulandshjælp så er det OK!

Men hvis jeg kritiserer ulandshjælp så er det OT!
Al censur mod mig på usenet har nemlig været 100% politisk,
med OT-påfund som alibi.

(Er "Strid" ikke bare humor - ikke bare - idag er der læserbrev om at Strid
har fejlciteret Guardians hjemmeside, for det mest læste er den hjernevask,
der investeres mest i og respekteres mest.)

--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N

Fra : Andreas Falck

Dato : 11-06-03 08:59

Bo Warming ELTZNXFXSMII@spammotel.com skrev dette:

> Dennes fortaler er bl.a. Falck der i månedsvis har ivret for at
> udsmide BW af usenet, fordi jeg skriver på "hans ng",
> dk.livssyn.kristendom,

Hold da helt kæft mand, er du syg i hovedet, eller hvad er der galt
med dig, siden du FORTSAT forfalsker hvad jeg skriver.

Du er ved at udvikle dig til en ganske modbydelig løgner! Har du stået
i lære hos Erik Engelbrecht Larsen?

Jeg har gang på gang pointeret at jeg sætter pris på dig i denne
gruppe og de ret mange indlæg hvor du begrænser dig til at skrive om
denne gruppes emneområde.

Men samtidig beder jeg dig om at afholde dig fra at tilsvine gruppen
med dit fremmedfjendske hadbudskab - den slags findes der andre
grupper til.

http://sdanet.dk/ + http://syndflod.dk/
*** *Alle med debatforum* ***

Fra : Bo Warming

Dato : 11-06-03 10:34

"Andreas Falck" <dewnull@dewnull.invalid> wrote in message

> [...]
>
> Men samtidig beder jeg dig om at afholde dig fra at tilsvine gruppen
> med dit fremmedfjendske hadbudskab - den slags findes der andre

Jo du har rost lidt - men ikke derved købt mig væk fra min loyalitet med
Guds ytringsfrihed

Fra : Andreas Falck

Dato : 11-06-03 11:15

> loyalitet med Guds ytringsfrihed

Ytringsfrihed giver dig ikke ret til at poste hvad som helst hvor som
helst.

XFUT dk.admin.netmisbrug