Regler for fiskeri med ruser
Fra : JE

Dato : 11-06-03 21:27

1)
Hvor på nettet finder jeg noget om regler for fiskeri med ruser (i
saltvand). Jeg tænker på afmærkning, hvor langt fra kysten rusen minimum
skal placeres m.v.

2)
Kan I anbefale en bog om garn/ruse-fiskeri.

Fra : Thomas Johansen

Dato : 11-06-03 21:45

Jeg har en bog der hedder Garn & Rusefiskeri. den er skrevet af Steen S.
Wittrup.
Tror den er ret gammel men principperne er da de samme i nu...

God fornøjelse..

Thomas.

Fra : Preben Hansen

Dato : 16-06-03 11:30