PC SERVICE DANMARK...
Fra : Jan Kildelund Peders~

Dato : 11-06-03 08:55

Her er et emne vi skal have luftet, der er måske muligheder i det, er det en
god ide, kan det betale sig, kan det løbe rundt...eller er det bare om at få
sig registreret hos tonny.

http://www.business-factory.net/pcsd.asp

Jan.

Fra : Mikkel Andreasen

Dato : 11-06-03 14:56

"Jan Kildelund Pedersen" <kilde@kildedata.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
en
> god ide, kan det betale sig, kan det løbe rundt...eller er det bare om at

Jeg kender selv flere der har efterlyst en sådan service. Man ser ofte et
opslag i supermarkedet eller på opslagstavlen på uddannelsessteder, men en
samlet landsdækkende reklameindsats med et troværdigt image og måske
landsdækkende telefonnummer tror jeg kunne være godt.

Har selv mailet med Tonny og venter på at han får tid, så vi kan snakke
personligt. Jeg er dog også en smule tilbageholdene omkring de 5000 kroner i
tiltrædelsesafgift. Hvis der er 500 supportere giver det jo 2.5 millioner.
Hvilket er meget for at lave en reklamekampange.

Men hvis der skal reklameres både landsdækkende og lokalt kan det jo løbe
op.

Umiddelbart er jeg med på ideen.

Mvh.

Mikkel Andreasen

PS: Jeg håber at det bliver lettere at læse teksten når han(vi) går i
luften.

Fra : Thomas²°°³

Dato : 13-06-03 10:28

"Mikkel Andreasen" <news@mikkel-andreasen.com> skrev i en meddelelse
> personligt. Jeg er dog også en smule tilbageholdene omkring de 5000 kroner
> tiltrædelsesafgift. Hvis der er 500 supportere giver det jo 2.5 millioner.
> Hvilket er meget for at lave en reklamekampange.

Udgifter til landsdækkende og lokal annoncering er ret kostbart hvis det
skal gøres ordentligt, og der skal jo også betales nogle bureaukroner ...

--
MVH Thomas
http://www.jogt.com - live webcam

Fra : Steen B

Dato : 11-06-03 20:33

On Wed, 11 Jun 2003 09:55:09 +0200, "Jan Kildelund Pedersen"
<kilde@kildedata.dk> wrote:

> [...]
>god ide, kan det betale sig, kan det løbe rundt...eller er det bare om at få

hvis hans kontrakter er lige så svære at læse som hans hjemme side,
skal man nok aliere sig med en advokat før der underskrives noget
jeg fik ondt i øjnene af anstrengelse !
/steen