Luk Kirkerne...
Fra : Claudio Adam

Dato : 06-06-03 08:33

- foretag folkeafstemninger i hver enkelt sogn:
Om sognets børn,
ønsker Deres Kirker om-dannet til,
- jah, kun Gud ved hvad...

Adam.

--
www.sitecenter.dk/faust

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 06-06-03 08:51

Claudio Adam (slet ODW6D) wrote:

> - foretag folkeafstemninger i hver enkelt sogn:
> Om sognets børn,
> ønsker Deres Kirker om-dannet til,
> - jah, kun Gud ved hvad...

Skal de voksne ikke have noget at sige?

Bortset fra det er jeg fuldstændig enig.

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 06-06-03 09:21

d. 06/06/03 9:32 skrev Claudio Adam (slet ODW6D) på
claudio.karl.adam@ODW6Ddirekte.org i artiklen
10548848600.894008043116376@dtext.news.tele.dk:

> - foretag folkeafstemninger i hver enkelt sogn: Om sognets børn, ønsker Deres
> Kirker om-dannet til,

Hvorfor dog det? Hvis kirker skal nedlægges, er der kun tre muligheder: De
kan rives ned, sælges eller omdannes til kulturhuse.

Hvis de sælges, må det være op til køberne, hvad de skal bruges til. Hvis
menighedsrådet ikke kan lide det, må de lade være med at sælge, og hvis der
er andre, der ikke kan lide det, må de selv komme med et bedre købstilbud.
Længere er den ikke.

Med venlig hilsen
Børge Rahbech Jensen

Fra : Claudio Adam

Dato : 06-06-03 09:34

Boerge Rahbech Jensen <brahbech@post8.tele.dk> skrev:
> [...]
>10548848600.894008043116376@dtext.news. tele.dk:

>Hvorfor dog det? Hvis kirker skal
>nedlægges, er der kun tre muligheder: De

- riv dem ned hvis ikke de skal repræsentere den protestantiske
tro...

Adam.

--
www.sitecenter.dk/faust

Fra : Andreas Falck

Dato : 06-06-03 09:37

Claudio Adam (slet 9NNKW) claudio.karl.adam@9NNKWdirekte.org skrev
dette:

> - riv dem ned hvis ikke de skal repræsentere den protestantiske
> tro...

Nu er der jo ikke mange af kirkerne der er blevet bygget af
protestanterne!

Den rigtige anvendelse forøger risikoen for at graden af
misforståelser bliver væsentlig reduceret