sv; ikke helt korrekt i min kommune
Fra : ulla

Dato : 29-03-01 08:40

Jeg har været ærlig lige fra starten og fortalt min sagsbehandler at jeg
arbejdede som freelance-konsulent, og det var helt i orden fra deres side.
Dog ville jeg blive trukket i kontanthjælpen af det jeg havde tjent, så det
var der ikke nogen problemer med. Når nu de gik med til dette, mon ikke de
så vil gå med til at jeg er momsregisteret? Hvis der er nogle der skulle
kende til lovgivningen omkring dette problem, ville jeg meget gerne høre fra
jer.

mvh

skorpionen