Volumeproblemer med Creative Audigy lydkor~
Fra : Thomas

Dato : 09-06-03 13:04

Hej...

Jeg har en smule problemer med mit Creative Audigy lydkort på min Gentoo
Linux dist og KDM.

Hvis jeg sammenligner det maximale lydniveau jeg kan frembringe i Linux
er det en del lavere end det lydniveau jeg kan få på udgangen hvis jeg
bruger windows xp.

Hvorfor nu det.

Jeg har emerget de nyeste drivers og det hele virker på nær det maximale
lydnuiveau der er lavere end jeg oplever i Windows.

Jeg har skruet op på Kmix og hvor jeg elelrs kan gøre det.

venligst

Thomas