mplayer til VIA EPIA M10000
Fra : John

Dato : 08-06-03 00:45

Er der nogen der har erfaringer med subj.

Jeg får en fejl, der siger at jeg bruger en forkert driver (-vo x11) at
filmen ikke kan afspilles rigtigt og at jeg bør finde en anden driver....

Bruger Redhat 9

John

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 08-06-03 10:21

"John" <postX@klog.dk> writes:

> Er der nogen der har erfaringer med subj.
>
> Jeg får en fejl, der siger at jeg bruger en forkert driver (-vo x11) at
> filmen ikke kan afspilles rigtigt og at jeg bør finde en anden driver....

IMHO er sdl at foretrække:

moffe@grignard# cat .mplayer/config
# Write your default config options here!
vo = sdl
ao = sdl
moffe@grignard#

Fuldskærm fungerer bedre med SDL og der er mulighed for at skifte
skærmopløsning.

/Rasmus

[ Cancel Cancelled ]
- Pine

Fra : John Wegge

Dato : 11-06-03 07:36

> moffe@grignard# cat .mplayer/config
> # Write your default config options here!
> vo = sdl
> ao = sdl
> moffe@grignard#

Hmm det virker sku ikke på min maskine hvis jeg vælger vo=sdl kommer
der bare en fejl om at den ikke kan afspille

Hvis jeg laver det sådan
vo=x11
ao=sdl

afspiller den både lyd og billede - men de følges absolut ikke ad..

er der noget specielt jeg skal gøre mht. redhat 9?

John W