$ Hawai sling $
Fra : Torben Abilgaard

Dato : 10-06-03 19:08

Da jeg spurgte efter en hawai sling (spyd) her i gruppen sidste år var der
bid.

Et år og adskillige multer, ål, pighvarrer og andre sagesløse flade senere
er min lillebror ganske blå af neptunsk misundelse. Desuden har han
fødselsdag.

Der skulle vel ikke være én her, der har set sådan et bittelille håndvåben i
en butik herellerder?

--
vh ¸.·´¯)

Fra : Nicholas von Rosen

Dato : 11-06-03 08:08

Hej Torben

Jeg er næsten sikker på at jeg så en i Master Dive i Helsingør....

Nick

Fra : Torben Abilgaard

Dato : 11-06-03 22:07

"Nicholas von Rosen" <nvr@scttransport.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Torben
>
> Jeg er næsten sikker på at jeg så en i Master Dive i Helsingør....

Det håber jeg sateme ikke!

Det var dér, jeg fandt en sidste år og derfor også første sted, jeg
henvendte mig i år. Master Dive sværger, at producenten er død, at han ikke
har flere, og at jeg ikke behøver ransage bixen.
--
vh ¸.·´¯)

Fra : Nicholas von Rosen

Dato : 12-06-03 09:16

Undskyld

Fra : Jens Olsen

Dato : 12-06-03 07:51

"Torben Abilgaard" <toa@fjernezbt.dk> wrote in message news:<3ee61e95$0$9506$4d4eb98e@news.dk.uu.net>...
> [...]
> bid.
> Der skulle vel ikke være én her, der har set sådan et bittelille håndvåben i

Jeg købte på et tidspunkt en Hawai Sling i Aqua Sport i Stor
Kongensgade, men det er godt nogle år siden efterhånden.

Jens Olsen