Kvinders onanifrekvens
Fra : Andropov

Dato : 10-06-03 13:40

Nu har vi jo hørt om mænds onanifrekvens.

Vi mangler jo så noget om kvinders onanifrekvens......

Fra : Fedt Mule

Dato : 10-06-03 17:04

On 10 Jun 2003 05:39:51 -0700, andropov@ofir.dk (Andropov) wrote:

>Nu har vi jo hørt om mænds onanifrekvens.
>
>Vi mangler jo så noget om kvinders onanifrekvens......

HVad vil du vide? *S*

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 10-06-03 17:43

Andropov <andropov@ofir.dk> skrev:

> Nu har vi jo hørt om mænds onanifrekvens.
>
> Vi mangler jo så noget om kvinders onanifrekvens......

Den er lav(ere).

--
Mark
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : andropov@ofir.dk

Dato : 10-06-03 17:50

Mark Thomas Gazel <markgazel@hotmail.com> skrev:

>Den er lav(ere).

Ja, sikkert en hel del lavere....

Fra : Fedt Mule

Dato : 10-06-03 18:32

On 10 Jun 2003 16:49:47 GMT, andropov@ofir.dk wrote:

>Ja, sikkert en hel del lavere....

I snakker som I har forstand til...
Jeg leger (som jeg foretrækker at kalde det)
hver dag. Hvis jeg ikke gør, så kommer
manden på overarbejde. Han synes det er
cool, at jeg kan klare det på den måde. Nogle
gange kigger han på og andre gange er han
bare træt og går i seng, eller hvad han nu
gør i stedet... Det bliver jo ikke ved med at
være spændende at kigge på, vel?

Pernille.

Fra : Lone

Dato : 10-06-03 21:03

"Fedt Mule" <Fedtmule@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> gange kigger han på og andre gange er han
> bare træt og går i seng, eller hvad han nu
> gør i stedet... Det bliver jo ikke ved med at

Hver dag gør jeg nu ikke, men det bliver da til en 3-4 gange om ugen, og
nogle dage kan jeg finde på at gøre det flere gange.

Lone

Fra : Paul

Dato : 10-06-03 21:47

Fedt Mule skrev i meddelelsen ...

<snip>

> [...]
>gange kigger han på og andre gange er han
>bare træt og går i seng, eller hvad han nu
>gør i stedet... Det bliver jo ikke ved med at

Det ved jeg nu ikke rigtigt.

Jeg tror nu ikke jeg nogensinde bliver træt af at kigge på, men jeg ville nu
nok forlange lidt afveksling.
Lidt impulsiv slikkeri ville det helt sikkert også blive til i ny og næ -
det kan jeg bare ikke lade være med.

--
Med venlig hilsen:

Paul

paul_fra_usenet@slettes.yahoo.dk

Udelad "slettes." når du svarer direkte på en besked.

Fra : Peter Perlsø

Dato : 12-06-03 23:46

Fedt Mule <Fedtmule@hotmail.com> wrote:

> [...]
> gange kigger han på og andre gange er han
> bare træt og går i seng, eller hvad han nu
> gør i stedet... Det bliver jo ikke ved med at

Ikke i aften skat... jeg har hovedpine.

mvh Peter +45 5192 3981 http://haxor.dk/
Indvandring er godt for DK : http://haxor.dk/islamnyt/
Jeg, racist. Iøvrigt mener jeg at topskatten bør afskaffes.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 13-06-03 20:34

> I snakker som I har forstand til...

Jep. Altid. Ufattelig mange kvinder onannerer ikke og kender derfor ikke
deres egne fornemmelser og deres krop. Det er indiskutabelt.

> [...]
> gange kigger han på og andre gange er han
> bare træt og går i seng, eller hvad han nu
> gør i stedet... Det bliver jo ikke ved med at

Lyder spændende, men har aldrig oplevet det. Har kun oplevet kvinder som man
skulle *give* orgasme. De kunne ikke selv.

Fra : Henning

Dato : 14-06-03 07:53

Mark Thomas Gazel wrote:

> Jep. Altid. Ufattelig mange kvinder onannerer ikke og kender derfor
> ikke deres egne fornemmelser og deres krop. Det er indiskutabelt.

Det er der noget om, ligesom der er mange kvinder, der glemmer
sex, hvis de ikke bliver mindet om det i ny og næ *G*

> Lyder spændende, men har aldrig oplevet det. Har kun oplevet kvinder
> som man skulle *give* orgasme. De kunne ikke selv.

Jeg til gengæld har kun oplevet en enkelt kvinde, der ikke
"kunne selv" men det var mere fordi hun følte det forkert
end at hun ikke kunne.

Nu du er her: Kan du huske hvad den mandlige pornomodel
med den blonde hestehal hedder ? Evt nogle af de film han
har medvirket i? Min søde viv spurgte om jeg havde nogle
klip med ham, men desverre, dem havde jeg slettet

MVH
Henning

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 15-06-03 12:14

Henning <h2m@madsen.mail.dk> skrev:

Hej Henning

[snip]

> Det er der noget om, ligesom der er mange kvinder, der glemmer
> sex, hvis de ikke bliver mindet om det i ny og næ *G*

*det* tror jeg på *G*.

> Jeg til gengæld har kun oplevet en enkelt kvinde, der ikke
> "kunne selv" men det var mere fordi hun følte det forkert
> end at hun ikke kunne.

Den er klassisk. De tror at deres bedstemor ser på eller sådn noget.

> [...]
> har medvirket i? Min søde viv spurgte om jeg havde nogle
> klip med ham, men desverre, dem havde jeg slettet

Enten er det Alex Sanders eller Marc Wallice. Sidstnævnte skal du nok ikke
regne med at finde noget nyt med, eftersom han har AIDS og smittede en del
af pigerne i branchen, inden det blev opdaget. Siden er det ikke gået så
godt for ham.

De har begge langt, krøllet og halvblondt hår.

Fra : Henning

Dato : 16-06-03 01:34

Mark Thomas Gazel wrote:

> [...]
> ikke regne med at finde noget nyt med, eftersom han har AIDS og
> smittede en del af pigerne i branchen, inden det blev opdaget. Siden

Tak skal du have!
Det var Marc W. jeg tænkte på.
Jeg vidste du var noget af et levende leksikon

MVH
Henning

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 16-06-03 14:06

> Tak skal du have!
> Det var Marc W. jeg tænkte på.
> Jeg vidste du var noget af et levende leksikon

You aint lying

Hvad faen. Det skulle være så sundt med en hobby og porno er vel nærmest min
hobby.

Mark

Fra : PerX ...

Dato : 10-06-03 21:34

In article <10552638810.191030322292473@dtext.news.tele.dk>,
andropov@ofir.dk says...

> Ja, sikkert en hel del lavere....

Gør de det over hovedet?

:)

Fra : Paul

Dato : 10-06-03 21:58

PerX ... skrev i meddelelsen ...
>In article <10552638810.191030322292473@dtext.news.tele.dk>,
>andropov@ofir.dk says...

>Gør de det over hovedet?
>
>:)

Nej, jeg tror de gør det på kønsdelene. )))

Fra : PerX ...

Dato : 11-06-03 19:46

In article <bc5fpj$bnh$1@sunsite.dk>, paul_fra_usenet@slettes.yahoo.dk
says...

> Nej, jeg tror de gør det på kønsdelene. )))

Heh - nå, nu må vi vist hellere lave lektier

Fra : Gitte

Dato : 11-06-03 16:21

Hej

>Vi mangler jo så noget om kvinders onanifrekvens......

Meget gerne dagligt - hvis ellers der er tid/ro til det.... og i
perioder gerne flere gange (2-4) dagligt.

MVH
Gitte

Fra : Celestienne

Dato : 11-06-03 19:54

Gitte wrote:

> Meget gerne dagligt - hvis ellers der er tid/ro til det.... og i
> perioder gerne flere gange (2-4) dagligt.

Ditto. Ofte 3-4 gange lige efter hinanden og sjovt nok oftere når det er sommer og varmt end
når det er vinter og koldt. Og af og til en enkelt gang hvis jeg har svært ved at sove eller
har hovedpine (orgasme synes at hjælpe på begge :))

Cel
--
If you are lucky enough to find a way of life you love, you have to find the courage to live it.
~ John Irving ~

Fra : Andropov

Dato : 11-06-03 22:41

Celestienne <celestienne@hotmail.com> skrev:

>Ditto. Ofte 3-4 gange lige efter hinanden

Det er måske lige rigeligt sådan efter hinanden set fra et
mandesynspunkt :)

>sjovt nok oftere når det er sommer og varmt end
>når det er vinter og koldt. Og af og til en
>enkelt gang hvis jeg har svært ved at sove eller
>har hovedpine (orgasme synes at hjælpe på begge :))

Det vil sige at de kvinder som ikke vil have sex på grund af hovedpine
så må det skyldes at de ikke får orgasme ved samleje.....

Fra : Dana & Leslie Watsha~

Dato : 11-06-03 23:03

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Det vil sige at de kvinder som ikke vil have sex på grund af hovedpine
> så må det skyldes at de ikke får orgasme ved samleje.....

*G*

Det skal nok passe for nogens vedkommende ....

Dana

Fra : Celestienne

Dato : 11-06-03 23:47

Andropov wrote:

> Det er måske lige rigeligt sådan efter hinanden set fra et
> mandesynspunkt :)

Men herligt set fra et kvindesynspunkt
Sagen er, i hvert fald for mit vedkommende, at det kan tage sin tid at opnå den første orgasme,
mens de efterfølgende kommer næsten af sig selv, så hvis lysten er der ville det jo være tosset
at lade være.

> Det vil sige at de kvinder som ikke vil have sex på grund af hovedpine
> så må det skyldes at de ikke får orgasme ved samleje.....

Eller at de ikke er klar over at orgasme i mange tilfælde kan fjerne de spændinger der
forårsager hovedpine? Sex er ikke noget jeg har allermest lyst til når jeg har hovedpine, men
når valget står mellem en pille eller en orgasme... ;)

Cel

Fra : andropov@ofir.dk

Dato : 12-06-03 00:09

> [...]

>Sagen er, i hvert fald for mit vedkommende, at
>det kan tage sin tid at opnå den første orgasme,
>mens de efterfølgende kommer næsten af sig

Det vil sige at de næste orgasmer nærmest kommer væltende bagefter.
Meget praktisk fordi så bliver du jo ikke øm inden næste orgasme.
Hvor mange kvinder mon har det sådan at de næste orgasmer kommer
væltende kort efter....

så hvis lysten er der ville det jo være tosset
>at lade være.

Ja, det kan jeg godt se.

>Eller at de ikke er klar over at orgasme i
>mange tilfælde kan fjerne de spændinger der
>forårsager hovedpine?

Jo måske.

Sex er ikke noget jeg
>har allermest lyst til når jeg har hovedpine, men
>når valget står mellem en pille eller en orgasme... ;)

Det er mænd glade for at høre at orgasme er bedre end en pille :)

Fra : Celestienne

Dato : 12-06-03 00:48

andropov@ofir.dk wrote:

> Det vil sige at de næste orgasmer nærmest kommer væltende bagefter.
> Meget praktisk fordi så bliver du jo ikke øm inden næste orgasme.

Kommer væltende er måske så meget sagt, men jo; nemt nok til at ungå ømhed :) Og nemt nok til,
at det da er hændt at jeg har tigget min kæreste om at holde inde når han har brugt noget af
vores fjernbetjente legetøj på mig

> Hvor mange kvinder mon har det sådan at de næste orgasmer kommer
> væltende kort efter....

Aner det ikke, men mange skulle jeg håbe :)

> Det er mænd glade for at høre at orgasme er bedre end en pille :)

Det giver også straks en helt anden stemning når man ser kæresten i øjnene og siger "Skat, jeg
har hovedpine"

Cel

Fra : Gitte

Dato : 16-06-03 20:17

Hej

> [...]
>Meget praktisk fordi så bliver du jo ikke øm inden næste orgasme.
>Hvor mange kvinder mon har det sådan at de næste orgasmer kommer

Aner ikke hvor mange der har det sådan, men jeg melder mig såmænd også
under fanerne her.....

> Sex er ikke noget jeg
>
>Det er mænd glade for at høre at orgasme er bedre end en pille :)

Pillen skal godt nok smage mere end almindeligt godt, før der kunne
opstå den mindste tvivl om valget )

MVH
Gitte

Fra : Gitte

Dato : 16-06-03 20:15

Hejsa

> [...]
>når det er vinter og koldt. Og af og til en enkelt gang hvis jeg har svært ved at sove eller
>har hovedpine (orgasme synes at hjælpe på begge :))

Kan kun give dig ret, der findes nærmest ikke noget bedre sovemiddel -
det skulle da lige være hvis manden gerne ville være med )
Ligesom jeg længe har været af den faste overbevisning, at sex er et
fortringligt middel mod hovedpine.

MVH
Gitte

Fra : Peter Perlsø

Dato : 12-06-03 23:46

Gitte <gitte@beyer.mu> wrote:

> Meget gerne dagligt - hvis ellers der er tid/ro til det.... og i
> perioder gerne flere gange (2-4) dagligt.
>
> MVH
> Gitte

Det er jo nemt for jer, i har jo ikke nogen gonader der skal knokle for
at genopbygge "ammonitionen"!