Skærme
Fijala 3554
Kiss Coolview TFT
Fra : WE

Dato : 10-06-03 12:49

Metro har pt en Kiss Coolview TFT med en opløsning på 1152*768.

Er der nogen, der ved, om Windows XP kan arbejde i denne opløsning.

PS: Metro kalder det en 16:9 skærm. Hvordan de har regnet det ud, er vist et
godt spørgsmål...

v.h.

Fra : David T. Metz

Dato : 10-06-03 17:26

WE kalligraferede, i news:3ee5c5a7$0$13165$edfadb0f@dread15.news.tele.dk
> Metro har pt en Kiss Coolview TFT med en opløsning på 1152*768.
>
> Er der nogen, der ved, om Windows XP kan arbejde i denne opløsning.

Det afhænger af driver til grafikkort.

> PS: Metro kalder det en 16:9 skærm. Hvordan de har regnet det ud, er
> vist et godt spørgsmål...

Det er ret ligetil - man måler bare bredde ift. højde. Det har ikke
nødvendigvis noget med antal pixels at gøre (de behøver ikke være
kvadratiske). Men det ser ud til at det reelle forhold er 15:10 også målt på
skærmareal.

http://www.3dlogistics.ie/kissprod/kisscoolview.pdf

David

--
Bo Warming: "GLISTRUP er en bornholmsk jackass"

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 26-07-03 01:18

"WE" <pophaar@d.y> wrote in

> Metro har pt en Kiss Coolview TFT med en opløsning på 1152*768.
>
> Er der nogen, der ved, om Windows XP kan arbejde i denne opløsning.

Købte du den ? - jeg sidder her og overvejer om jeg skal købe sådan
en nemlig.

Jeg har et GForce TI-4200, ved ikke lige om den kan klare den lidt
specielle opløsning, nogen der ved det ?

Ellers er jeg mest interreseret i billedkvaliteten - til all round
brug, tekstbehandlig, netsurf, billedbehandling og en film i ny og
næ.

Nerd is a word only used by those who can’t pronounce ’Intellectual’.
- http://query.dk/permlink.php?link=1058129898