Ip adresse på D-link DWL-1000AP
Fra : Torben L. Andersen

Dato : 09-06-03 00:21

Hej.

Jeg er ved at få grå hår. Jeg kan ikke finde IP-adressen på min Acesspoint.
Jeg har prøvet med den software der findes på D-links hjemmeside, men med et
forkert resultat.
Jeg kan læse mig frem til at den skal hedde noget med 192.168........
Men når softwaren finder den, så hedder den 169.254.5.190

Jeg ved heller ikke hvordan det skal skrives i Internet explore for at komme
i forbindelse med den, når først jeg finder IP-adressen.

Det er et D-link DWL-650 PCMCIAkort jeg har siddende i min bærbar.
Jeg køre WinXP Home.

Hilsen Torben L. Andersen.

Fra : Torben L. Andersen

Dato : 09-06-03 00:23

PS.
Jeg køre med dynamiske IP-adresser.

Hilsen Torben L. Andersen.

Fra : Morten Fjendbo

Dato : 09-06-03 09:38

Torben L. Andersen wrote:
> [...]
> at komme i forbindelse med den, når først jeg finder IP-adressen.
>
> Det er et D-link DWL-650 PCMCIAkort jeg har siddende i min bærbar.

Hej Torben.
Uden at kende din router, kan jeg anbefale at downe en IP scanner.
Jeg har en freeware scanner til at ligge på min hjemmeside:

http://www.fjendbo.dk/download/NetLab

Når du har fundet IPen så skrive: http://IPnummer i din browser.

Håber det virker.

Fra : Torben L. Andersen

Dato : 09-06-03 13:54

Hej Morten.

Tak for info.
Jeg har endnu ikke fået noget ud af at hente programmet. Jeg skal lige have
sat mig ind i hvordan det virker.

Hilsen Torben L. Andersen.