Ur
Fra : inrix

Dato : 08-06-03 20:32

Jeg har været så heldig at få foræret et gammelt vægur. Urkassen er meget
snavset af tobaksrøg og almindeligt skidt. Er der en som kan fortælle mig
hvordan jeg får det rent uden at skade uret. Den er lavet af noget mørkt træ
med lak på.
Mvh Inge

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 08-06-03 20:48

"inrix" <inrix@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvordan jeg får det rent uden at skade uret. Den er lavet af noget mørkt

Kontakt en (gammel) professionel urmager, fx Nikolajsen i Herfølge.

VH Birgitte

Fra : inrix

Dato : 09-06-03 06:06

Tak for info det kunne man jo prøve