Kustfiske efter havsöring
Fra : Henric

Dato : 08-06-03 01:12

Är det bara här nere i skåne som 99.9% av havsöringsfiskarna av någon
underlig anledning totalt slutar fiska havsöring så snart näbbgäddan visar
sig?
Jag kom just hem från en kvällstur och som brukligt kom vi även denna gång i
kontakt med en hel del havsöring. Tyvärr inget större.
Bilder och mer info på www.henric.nu under fisketurer. Ut och fiska
havsöring för nu har man chans att få drilla riktigt välkonditionerad fisk.
/H

Fra : Erik Mogensen

Dato : 08-06-03 15:07

Hej Henric

Nej vi stopper ikke fiskeriet efter Havørred men der er tit så mange
Hornfisk at det kan være svært at fange havørredn, det sker tit under
fiskeri efter Hornfisk at der er en Havørred der hugger men oftest mister vi
den pga. den efterhængte krog vi bruger til Hornfisk.

Det bedste tidspunkt til at begrænse Hornfiskehuggene og gå efter Havørred
er om aftenen som du også selv er inde på.

Erik

Fra : Niels Damsgaard-Søre~

Dato : 08-06-03 15:47

Var for en uges tid siden ude efter horn-midt på dagen i høj sol. Det gav 2
ørreder.
Dagen efter tog jeg ud decideret efter ørred - startede ved 6-tiden og var i
havn igen kl. 11 - halv tolv i bulder mørke. Det gav en bådfuld hornfisk.
Måske nogen burde fortælle fiskene lidt om deres natur?
MVH Niels
--
Nu er jeg TRÆT af spammere.
Fjern bæstet fra adressen hvis du mailer mig.