Unreal2 Patch problemer.
Fra : Benny Jensen

Dato : 07-06-03 12:44

Jeg har et problem med at installere patch til Unreal 2.

Første problem er.
01,07,03 (retail) to 03,14,03 Derefter trykker jeg på OK Og får denne
FATAL ERROR invalid patch file. Mit spil er orginalt. Købt i dk. Lægger på
denne plads. C:\UNREALII/ Jeg har snart hentet 5 versioner af samme
patch ned Ingen af dem virker og giver samme fejlbesked.

Andet problem. EAX patchen
Jeg kan godt køre den, men den ender et andet sted. C:\PROGRAM
FILES/UNREALII/SYSTEM/
Kan det passe at den patch skal et andet sted hen ????

Spillet har været slettet og installeret et par gange. Har tidligere kørt
med en nocd patch, men den er slettet sammen med spillet.

Har brug for nogle gode råd og fiduser. HJÆLP MIG.
Mvh.
Benny

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 07-06-03 15:16

Benny Jensen wrote:
> [...]
> dk. Lægger på denne plads. C:\UNREALII/ Jeg har snart hentet 5
> versioner af samme patch ned Ingen af dem virker og giver samme

Hvilken fejlbesked.....

> Andet problem. EAX patchen
> Jeg kan godt køre den, men den ender et andet sted. C:\PROGRAM
> FILES/UNREALII/SYSTEM/
> Kan det passe at den patch skal et andet sted hen ????

Prøv at installere Unreal 2 igen helt fra begyndelsen, men lad være med
at ændre på destinations-mappen.

-Sune

Fra : Benny Jensen

Dato : 07-06-03 15:58

Hej Sune.
Fejlbesked på patchen er denne.
INVALID PATCH FILE. og mere står der ikke. Vinduet har sette navn FATAL
ERROR.

Jeg har ikke på noget tidspunkt ændret på adressen, hvor Uereal2 ender.
Setup bestemmer. C:\unrea2/

Om EAX patchen, så er det den adresse, som patchen vælger. Jeg ændre den
ikke. Men burde Jeg gøre det ?? Til C:\unreal2/ ??
Mvh.
Benny

:

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 07-06-03 16:37

Benny Jensen wrote:
> [...]
> FATAL ERROR.
>
> Jeg har ikke på noget tidspunkt ændret på adressen, hvor Uereal2

Nå okay, så er det nok ikke det. Men det kan også være at du skal finde
en patch til en anden version af Unreal 2 - prøv lige at dobbeltchecke
versionsnummeret på din grundinstallation af Unreal 2 har, inden du
henter patchen. Det må stå et eller andet sted når du starter spillet.

> Om EAX patchen, så er det den adresse, som patchen vælger. Jeg ændre
> den ikke. Men burde Jeg gøre det ?? Til C:\unreal2/ ??
> Mvh.
> Benny

Ja prøv det, men din sidste skråstreg vender forkert. Den skal være et
backslash ligesom den første: \

-Sune
--
Is this a sig or an OE bug?