Hvad er en stikøkse
Fra : Lars M. Pedersen

Dato : 06-06-03 19:41

Jeg har selv en idé om, at det må være enslags overdimensioneret
stemmejern, men jeg er ikke sikker.

Er der nogen, der kan være behjælpelige med et link til en beskrivelse og
et billede?

--
Venligst Lars
Hovedaftalen for gravhunde:

Fra : Jørn Linddal

Dato : 06-06-03 20:28

"Lars M. Pedersen" <Lars@NOSPAMtyf.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Gravhunde er ansat til at gø og blive kløet på maven.
> Gravhunde er fritaget for alle andre pligter end ovenstående.

Prøv denne:
http://www.mot.be/articles/NotesSurTroisOutils.htm
og se så Fig. 3, det skulle besvare dit spørgsmål.

Mvh
Jørn Linddal

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 06-06-03 21:04

Lars M. Pedersen skrev:

> Jeg har selv en idé om, at det må være enslags overdimensioneret
> stemmejern, men jeg er ikke sikker.

Du har ret - næsten. Stikøksen er ikke et stemmejern i den
forstand. Det bruges, når man skal lave specielle samlinger ved
tagkonstruktioner. Det kræver lige lidt øvelse at bruge dette
lidt specielle stykke værktøj. Ellers er det yderst effektivt.

> Er der nogen, der kan være behjælpelige med et link ...

Jamen, her er så et link. Sæt det sammen igen hvis det ikke
virker - ser noget langt ud:

http://www.beslaco.dk/default.aspx?dept0=8&catDept0=1&showProduct=6991&showSearch=stik%c3%b8kse

--
Venlig hilsen