udpakning af c4943na.tar
Fra : Claus Christian Lars~

Dato : 04-06-03 09:36

Hvordan udpakker jeg sa*dan en svend her :c4943na.tar

Det er en trial af lotus domino-server.

Hilsen Claus

Fra : Kent Wormsdorf

Dato : 04-06-03 10:54

Claus Christian Larsen wrote:

> Hvordan udpakker jeg sa*dan en svend her :c4943na.tar
>
> Det er en trial af lotus domino-server.
>
> Hilsen Claus
Hej Claus

Jeg vil gøre følgende: "tar -xvf c4943na.tar"

Chek ellers tar's man page med "man tar"

Med venlig hilsen
Kent Wormsdorf
--
PS.

Er der nogen der mangler en mand med lidt viden om Sun HW og SW,
så må I gerne sende mig en E-mail.
Jeg er uddannet datamatiker og har senest arbejdet som teknisk presale
konsulent.

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 04-06-03 10:00

On Wed, 04 Jun 2003 10:35:57 +0200, Claus Christian Larsen wrote:

> Hvordan udpakker jeg sa*dan en svend her :c4943na.tar Det er en
> trial af lotus domino-server.

Læser info-siderne for tar ved hjælp af "info tar"?

Læser man-siden for tar ved hjælp af kommandoen "man tar"?

Beder tar om hjælp med "tar --help"?

Læser en bog?
<http://www.linuxbog.dk/alle/bog/tar-gz-intro.html>
<http://www.linuxbog.dk/unix/bog/unixapp-andre.html>

Læser en manual?
<http://www.gnu.org/manual/tar/html_chapter/tar_toc.html>

Skriver "tar xvf filnavn"?

Mvh.

--
"Från och med nu, så är 'så snart Adam Sjøgren
som möjligt' 53 timmar!" asjo@koldfront.dk

Fra : Claus Christian Lars~

Dato : 04-06-03 14:41

Adam Sjøgren wrote:
> On Wed, 04 Jun 2003 10:35:57 +0200, Claus Christian Larsen wrote:
>

> Læser info-siderne for tar ved hjælp af "info tar"?

Takker for svar.

Hilsen Claus