[Opslag] Verdensnyhed med premiere i Danma~
Fra : Ibrahim

Dato : 04-06-03 09:09

Endelig er der kommet et produkt der gør det muligt at transportere
sine blink, woblere mv. på en sikker måde.
Nu er det ikke længere nødvendigt med en ´´kasse´´ i lommen, da det
fremover er nok at komme trekrogen i en Krogholder.
Trekrogen stikkes ind i en beholder og låget drejes. Når du skal til
at fiske drejes låget igen, og trekrogen kan tages ud.
Findes p.t. KUN i Danmark.

Læs mere på www.safefishing.com

Fra : Michael

Dato : 04-06-03 09:14

Er du klar over hvor mange blink, spinnere osv vi går rundt med? Skal de så
bare ligge i en stor bunke i lommen med de der krogholdere på? Eller hvornår
kommer det smarte ind i billedet?

Fra : Peter Schrøder

Dato : 04-06-03 09:55

"Ibrahim" skrev
> Trekrogen stikkes ind i en beholder og låget drejes. Når du skal til
> at fiske drejes låget igen, og trekrogen kan tages ud.
> Findes p.t. KUN i Danmark.

Jeg har da ellers et "stalin-orgel" til store woblere, der fungerer
på stort set samme måde. Det er hjemkøbt fra US for
ca. 15 år siden...

Peter Schrøder
peterschATvip.cybercity.dk
replace AT with @ to reply