Hårfjerning? rigtig gruppe?
Fra : Kim

Dato : 03-06-03 19:16

Jeg har bare et enkelt spørgsmål.

Hvordan fjerner man bedst hår permanent?

Nogle mener, at det skulle gøre tricket ved at fjerne håret med voks en 5-6
gange. Er der hold i det?

--
Mvh.

Kim
Kim.hansen@REMOVEpc.dk

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 03-06-03 19:31

"Kim" <Kim.hansen@REMOVEpc.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har bare et enkelt spørgsmål.

Du har da ellerede stillet et i dit emne-felt, som vel også kræver et svar:

Ja hvis du snakker om intimbarbering kan denne gruppe godt være den rigtige,
specielt hvis du kommer nærmere ind på hvad det kan medføre af seksuelle
situationer, eller mangel på samme.

Min kone tænder f.eks. af på at se sin egen kusse uden hår på, så selvom jeg
tænder på det, så har det faktisk en negativ indvirkning på vores seksuelle
eskapader når det sker.

> Hvordan fjerner man bedst hår permanent?

Se det er måske knap så relevant her, hvad med news:dk.helbred eller

> Nogle mener, at det skulle gøre tricket ved at fjerne håret med voks en
5-6
> gange. Er der hold i det?

Hvis det var så nemt, så ville der nok ikke være så mange piger der konstant
brugte penge på barbergrej eller voksbehandlinger.

Så med andre ord: Nej 5-6 fjernelser med voks gør det absolut ikke
permanent.

Lars

Fra : Per Moreau

Dato : 03-06-03 19:58

> Så med andre ord: Nej 5-6 fjernelser med voks gør det absolut ikke
> permanent.
>
> Lars

Den eneste måde der kan gøre det permanent er en laser behandling.
Dog skal hårene være mørke for at det virker, lyse hår fjernes ikke.
Det at lægen gør er at sætte det lille laserhovede ned over håret som så
leder strålen ned i hårsækken og simpelhen brænder rod og sæk af.
Det skal lige nævnes at det er skide dyrt, men at det også virker
permanent

Mvh
Per M.

Fra : Nicolai

Dato : 03-06-03 23:02

On Tue, 3 Jun 2003 20:58:20 +0200, "Per Moreau"
<gndsplitting@OHNOhotmail.com> wrote:

>Den eneste måde der kan gøre det permanent er en laser behandling.

Hvad med ellipse? Lysglimt, som vel virker på ca. samme måde men
skulle være hurtigere og dermed billigere?

>Det skal lige nævnes at det er skide dyrt, men at det også virker
>permanent

Hvad med permanent hårfjerning af kønshårene og hårene bagi, omkring
endetarmen - er der nogen der har nogen erfaringer at dele ud af?

Omkostninger?
Hvor fik du det gjort?

/Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : Ole

Dato : 03-06-03 22:39

"Nicolai" <nicolai@spamcop.net> skrev i en meddelelse
> [...]

Prøv at søge på hårfjerning via Google og du får masser af svar, Google skal være sat op
til dansk

Fra : PerX ...

Dato : 04-06-03 12:37

In article <bbj4os$hb5$1@sunsite.dk>, holtesletmig@ofir.dk says...

> "Nicolai" <nicolai@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> Prøv at søge på hårfjerning via Google og du får masser af svar, Google skal være sat op
> til dansk

Det er ikke nødvendig at sætte den til Dansk, det er de færreste engelske
sider som har ordet "hårfjerning"

Fra : Nicolai

Dato : 04-06-03 14:38

On Tue, 3 Jun 2003 23:38:35 +0200, "Ole" <holtesletmig@ofir.dk> wrote:

>Prøv at søge på hårfjerning via Google og du får masser af svar, Google skal være sat op
>til dansk

Hej Ole,

Jeg kan godt finde ud af at bruge Google.

Jeg spurgte om der var nogen herinde som har erfaring med permanent
fjerning af hår i kønsområdet. Ikke hvordan man søger via Google (hvor
man såvidt jeg har kunne se iøvrigt ikke finder meget om at fjerne
kønsbehåring).

Med vnelig hilsen
Nicolai Lang
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 04-06-03 00:00

On Tue, 3 Jun 2003 20:15:38 +0200, "Kim" <Kim.hansen@REMOVEpc.dk>
wrote:

>Jeg har bare et enkelt spørgsmål.
>
>Hvordan fjerner man bedst hår permanent?
>
>Nogle mener, at det skulle gøre tricket ved at fjerne håret med voks en 5-6
>gange. Er der hold i det?

ja nu har det jo været en 5-600 intimbarbering debater over de sidste
4 - 5 år ..... men jeg tror sgu ikke der har været en om permanet
hårdfjerning ..... jeg skal ikke kunne sige det med sikkerhed men mit
bedste bud er at hvis hårdvægsten skal fjernes permanent så skal selv
hård roden fjernes / dræbes .... det tror jeg sgu er ret kompliceret
om overhovedet menskeligt muligt - men du skal sgu nok på et privat
hospital.

Mv.
Bo M Mogensen

--
alt hvad jeg ser er vibrerene atomer ...¤¤¤¤¤¤¤¤